پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعاتپایان نامه رشته مهندسی کامپیوترپایان نامه فنی مهندسی

دانلود پایان نامه جاوا اسکریپت

دانلود پایان نامه جاوا اسکریپت

جهت اخذ درجه کارشناسی

جاوا اسکریپت

بخشی از فهرست مقاله:

جاوااسکریپت چیست؟
۱ـ۱٫ اصول اسکریپت نویسی در صفحات وب
۲ـ۱٫ اسکریپتها و برنامه ها
۳ـ۱٫ معرفی جاوااسکریپت
۴ـ۱٫ قابلیتهای جاوااسکریپت
۵ـ۱٫جاوااسکریپت در مقابل جاوا
۶ـ۱٫چگونه جاوااسکریپت در صفحات وب قرار میگیرد؟
۲٫خلق یک اسکریپت
۱ـ۲٫ابزار اسکریپت نویسی
۲ـ۲٫آغاز خلق اسکریپت

و…   جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پایان نامه اینجا کلیک نمایید.

چکیده ای از مقدمه آغازین ”  پایان نامه جاوا اسکریپت ” بدین شرح است:

.
انتخاب موضوع جاوااسکریپت،به معنی ورودبه دنیای طراحی و برنامه نویسی صفحات وب است. وب جهانی که در ابتدا تنها بعنوان مخزنی از اطلاعات مختلف که درقالب صفحاتی ساکن تنظیم شده بودند در نظر گرفته میشد. با رشد سریع خود توانست به یکی ازمهمترین وسایل آموزشی ،ارتباطی ،تجاری و تفریحی تبدیل شود. به موازات رشد سریع این رسانه، ابزارهاوروشهای توسعه آن نیز رشد کرده و متحول شده است .
گـر چه جـاوااسکـریپت یک زبان برنامه نویسی است،اما فراگیری آن بسیار ساده است. برخلاف اکثر زبانهای برنامه نویسی،برای آموختن این زبان به دانش زیادی نیاز ندارید.سادگی ودر عین حال تواناییهای فوق العاده این زبان آنرا به یک ابزار مشهور وپر طرفدار برای برنامه نویسی در صفحات وب تبدیل کرده است . در واقع امروزه کمتر صفحه وبی را می یابید که در آن از جاوااسکریپت استفاده نشده باشد.
جاوااسکریپت چیست؟ 
وب جهانی (WWW)،درابتدا رسانه ای محسوب می شد که چیزی بیش از متن در خود داشت.
 نسخه اولیه HTMLحتی قابلیت تعریف یک تصویر گرافیکی را نیزدرصفحه نداشت.سـایتهای وب امروزی می توانند شامل قابلـیتهای  بسیاری ازجمله تصاویرگرافیکی،صوت،انیمیشن،ویدیو وسایرمطالب چندرسانه ای باشند.زبانـهای اسکـریپت نویسی وب، مانندجـاوااسکـریپت ، یکی ازساده ترین روشهای ایجاد رابطه متقابل باکاربران وخلق جلوه های دینامیک محسوب میشوند.
۱ـ۱)اصول اسکریپت نویسی درصفحات وب :
  اساساً انسانها برای انتقال دادن دستورات خود به کامپیوتر از زبانهایC,Basic وجاوا استفاده میکنند.اگرشما باHTML آشنا باشید بایدگفت حداقل یک زبان کـامپیوتری رامی شناسید.به کمک دستورات زبانHTML می توان با ساختار یک صفحه وب را تعریف کرد.مرورگر با اطـاعت از این دستورات ظاهر صفحه رابراساس ساختار مورد نظر تنظیم می نماید.
 HTML یک زبان علامتگذاری ساده متن می باشد،نمی تواند با کاربران رابطه متقابل ایجاد کندویا ازآنجایی  که براساس شروط خاصی تصمیماتی رااتخاذ کند. برای انجام اعمالی ازاین قبیل باید از زبانهای پیـچیده تری کمک گرفت. چنین زبانی می تواند یک زبان برنامه نویسی ویا یک زبان اسکریپت باشد.
 مشخصات مقاله:
عنوان کامل: جاوا اسکریپت
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ۳۹
.————-
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا