دانلود کتاب

دانلود کتاب آموزش تصویری سیمولینک متلب

دانلود کتاب آموزش تصویری سیمولینک متلب

Simulink-MATLAB

دانلود-کتاب-آموزش تصویری-سیمولینک-متلب

دانلود کتاب آموزش تصویری سیمولینک متلب

در این کتاب آموزشی در چند قسمت به صورتی تصوری و روان، نحوه کار کردن با Simulink آموزش داده شده است.

Simulink سیمولینک نام ابزاری برای شبیه سازی ، مدل سازی ، تجزیه و تحلیل سیستم های دینامیکی در نرم ‌افزار متلب matlab می باشد. سیمولینک ماننده دیگر نرم افزار های شبیه سازی نظیر NS2 , omnet , opnet و … نیست که تنها در پروژه های خاصی کاربر داشته باشد، بلکه به صورت عمومی استفاده می شود که این مورد نیز مزایا و معایب مختلفی را ایجاد می ‌کند.

با استفاده از ابزار Simulink در matlab به راحتی می ‌توانیم رفتار یک سیستم را بدون اینکه آن را بسازیم، تحلیل کنیم. سیمولینک نرم افزاری است که شما برای شبیه سازی سیستم های دینامیکی، می تونید از آن بهره مند شوید.

سیمیولینک را نمی توانیم به صورت جداگانه اجرا کنیم، بلکه باید ابتدا متلب را اجرا کنیم و سپس در آن با تایپ دستور simulink برنامه اجرا خواهد شد. همچنین می توانیم متغیرها را در متلب تعریف کنیم و از آن ‌ها در سیمیولینک استفاده کنیم.

سیمولینک به صورت یک کتابخانه در نرم‌افزار MATLAB متلب عرضه شده که شبیه ‌سازی با استفاده از بلوک های این کتابخانه به صورت دیاگرام ‌های بلوکی انجام می‌ گیرد. همچنین این نرم افزار که به طور گسترده از آن استفاده می شود، محصولی از Mathworks است و دارای کتابخانه های بسیاری در زمینه رشته های مختلف از جمله برق و مکانیک می باشد.

.

download mihanhamkar com نانوتکنولوژی دولت دانلود رایگان حقوق پروژه پایان نامه‌ جهت دانلود کتاب آموزش تصویری سیمولینک متلب‎‎ اینجا کلیک کنید.

.

مطالب مرتبط:

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا