اخبار دانشگاهی

ساماندهی نحوه دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد

ساماندهی نحوه دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد

 

نحوه دفاع از پایان نامه های های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه ابلاغ شد.

این بخشنامه با هدف ساماندهی امور مربوط به دفاع از پایان نامه ها و رساله های دانشجویان تحصیلات تکمیلی و چگونگی پرداخت شهریه و احتساب سنوات تحصیلی و همچنین رعایت نظم و انضباط، مقررات آموزشی و تشکیل به موقع کلاس ها ابلاغ شده است.

این بخشنامه شامل دانشجویان تحصیلات تکمیلی و از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۶ به بعد اجرا خواهد شد.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی موظفند براساس تقویم آموزشی دانشگاه از پایان نامه رساله تخصصی خود حداکثر تا شروع نیمسال اول و دوم سال تحصیلی دفاع کنند تا مشمول تمدید شهریه و احتساب سنوات تحصیلی نشوند.

تاریخ های دفاع دانشجویان به هر عنوان و تحت هیچ شرایطی تغییر نمی کند.

در صورت داشتن دلیل یا دلایل موجه صرفا براساس اتفاقات پیش بینی نشده نظیر حوادث که قصوری از طرف دانشجو نبوده و یا تایید گروه آموزشی و تصویب در شورای پژوهشی و فناوری واحد دانشگاهی، استثنائا حداکثر ۱۵ روز به تاریخ های اعلام شده اضافه خواهد شد.

همچنین روسای شورای پژوهش و فناوری استان ها باید لیست این افراد را به همراه دلایل و مستندات قانونی تهیه و حداکثر یک ماه پس از شروع نیمسال تحصیلی به معاونت پژوهشی دانشگاه اعلام کنند.

دانشجویانی تحصیلات تکمیلی که مشکل نظام وظیفه دارند موظفند براساس تقویم آموزشی دانشگاه از پایان نامه و یا رساله تخصصی خود حداکثر تا ۳۰ دی ماه (نیمسال اول سال تحصیلی) و ۳۱ شهریورماه (نیسمال دوم سال تحصیلی) دفاع کنند.

.

——————-

مطالب مرتبط:

آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا