ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله اثر عدم قطعیت بر عناصر استراتژی ترکیبی بازاریابی در بازار صادراتی B2B

ترجمه فارسی مقاله اثر عدم قطعیت بر عناصر استراتژی ترکیبی بازاریابی در بازار صادراتی B2B

مقاله ترجمه شده اثر عدم قطعیت بر عناصر استراتژی ترکیبی بازاریابی در بازار صادراتی B2B مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت استراتژیک و مدیریت بازاریابی و صادرات می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Examining the influence of uncertainty on marketing mix strategy elements in emerging business to business export-markets

خرید ترجمه فارسی مقاله اثر عدم قطعیت بر عناصر استراتژی ترکیبی بازاریابی در بازار صادراتی B2B

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله : اثر عدم قطعیت بر عناصر استراتژی ترکیبی بازاریابی در بازار صادراتی B2B
 میزان تطابق یا استاندارد سازی برنامه های بازاریابی ، در فعالیت های اقتصادی بین المللی بسیار مهم است.اما، یافته ها در زمینه ی این موضوع مهم و متعاقبا، اجرای آن ها به صورت عملی، هنوز مبهم و گیج کننده است.هدف این مقاله، بررسی تعیین کننده های استراتژی های ترکیبی بازاریابی بین المللی در زمینه های مشخص تجاری است که شامل تاثیر عدم قطعیت نیز میشود.آیا میزان تطابق یا استاندارد بودن برنامه های بر اساس ادراک های مدیریتی از عدم قطعیت است؟

آیا توانایی کارکرد یک شرکت بین المللی میتواند به طور مثبت بررسی مثبت محیط را به صورت مستقیم تحت تاثیر قرار میدهد یا استفاده از شبکه ها ی اطلاعات از شرکت های مختلف آلمانی جمع آوری شده است که در زمینه های مختلف اقتصادی فعالیت میکنند.نتایج مشخص کرده است که کار آفرینی بین المللی تاثیر بیشتری روی کاهش عدم قطعیت دارد تا استفاده از شبکه ها.بعد از کاهش عدم قطعیت، شرکت تمایل دارد تا ارتباطات خودشان و استراتژی های قیمت گذاری ها را با شرایط وفق دهد، در حالی که تطابق محصولات و استراتژی های توزیع به طور کلی، مهم و اصلی نیستند.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Examining the influence of uncertainty on marketing mix strategy elements in emerging business to business export-markets
 The degree of adaptation or standardization ofthe marketing program is critical in international business ventures. However, findings within this important research field and, consequently, implications for practice remain contradictory and confusing. The purpose of this paper is to examine determinants of an international marketing-mix strategy within a specific business-to-business context that includes the effects of uncertainty. Is the degree to which the marketing program is adapted or standardized dependent on the managerial perception of uncertainty?

Does a firm’s international entrepreneurial ability or the use of networks positively influence the degree of positive assessment of the environment? Data were collected from German companies working in different international business-to-business markets. The results indicate that international entrepreneurship has a greater impact on uncertainty reduction than the use of networks. After having reduced uncertainty, a firm tends to adapt their communication and pricing strategy, whereas the adaptation of the product and distribution strategy in general is not significant.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: بررسی تاثیر عدم قطعیت بر المان های استراتژی ترکیبی بازاریابی در بازار های صادراتی B2B نوظهور
عنوان انگلیسی:  Examining the influence of uncertainty on marketing mix strategy elements in emerging business to business export-markets
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۷
سال انتشار : 2014 نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5778 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.46Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت استراتژیک و مدیریت بازاریابی و صادرات
مجله: بررسی کسب و کار بین المللی – International Business Review
دانشگاه: استراتژیک صنعتی بازاریابی، دانشگاه رگنسبورگ آلمان
کلمات کلیدی:  انطباق، کسب و کار به کسب و کار، جهانی شدن، کالاهای صنعتی، استراتژی بازاریابی بین المللی، بازاریابی، استاندارد سازی، عدم قطعیت
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Examining the influence of uncertainty on marketing mix strategy elements in emerging business to business export-markets

خرید ترجمه فارسی مقاله اثر عدم قطعیت بر عناصر استراتژی ترکیبی بازاریابی در بازار صادراتی B2B

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا