دانلود ترجمه مقاله رابطه فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتری
ترجمه فارسی مقاله رابطه فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتری
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : رابطه فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتری |
هدف – هدف این مقاله توسعه چارچوبی نظری و هدایت یک مطالعه تجربی در بخش های مختلف خدماتی به سمت بررسی روابط درونی بین فرهنگ یادگیری سازمانی، رضایت شغلی کارکنان و تاثیر آنها بر رضایتمندی مشتری می باشد. همچنین بررسی یک متغیر در سطح فردی (سطح تحصیلات) برای درک اثرات تعدیل احتمالی آن بر روابط فوق یکی دیگر از اهداف این مقاله است.
طراحی / روش شناسی / رویکرد – پرسشنامه ساختار یافته ای برای جمع آوری اطلاعات کارکنان در سه شرکت متعلق به بخش های مختلف خدماتی (لنگرگاه، سوپر مارکت و خدمات تعمیر خودرو) مورد استفاده قرار گرفته است. یک نمونه شامل ۴۳۷ پرسشنامه قابل استفاده از کارکنان تراز اول نیز جمع آوری شد. تجزیه و تحلیل رگرسیون [محاسباتی برای تعیین ارتباط ریاضی بین دو یا چند متغیر] که شامل تجزیه و تحلیل یک تعدیل کننده است برای بررسی روابط مورد استفاده قرار گرفت. یافته ها – نتایج نقش تعدیل کننده رضایت شغلی کارکنان را در ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتری تایید کرد. همچنین مطالعه حاضر از لحاظ تجربی از این فرض پشتیبانی می کند که تاثیر غیر مستقیم فرهنگ یادگیری سازمانی در رضایتمندی مشتری از طریق رضایت شغلی کارکنان زمانی که میزان تحصیلات آنان در سطح بالاتری باشد نسبت به تحصیلات سطح پایین قوی تر خواهد بود. اصالت / ارزش – این پژوهش نشان داد زمانی که کارکنان از طرف فرهنگ سازمانی خود حمایت می شوند، نه تنها به دانش و مهارت های جدیدی دسترسی دارند بلکه به احتمال زیاد از شغل خودشان نیز راضی هستند. این امر به آنها انگیزه می دهد تا خدمات باکیفیتی که نیازهای مشتریان شان را برآورده می سازد ارائه نمایند. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
The link between organizational learning culture and customer satisfaction |
Purpose – The aim of this paper is to develop a theoretical framework and conduct an empirical study across different service sectors to investigate the inter-relationships between organizational learning culture, employee job satisfaction and their impact on customer satisfaction. It also aims to examine an individual-level variable (educational level) to see if it exerts possible moderating effects on the aforementioned relationships.
Design/methodology/approach – A structured questionnaire was used to collect data from employees in three companies that belong to different service sectors (port, supermarket and automobile repair service). A sample of 437 usable questionnaires from first line employees was collected. Regression analysis, including a moderated mediation analysis, was used to examine the relationships. Findings – The results confirmed the mediating role of employee job satisfaction on the relationship between organizational learning culture and customer satisfaction. In addition, this study empirically supported the premise that the indirect effect of organizational learning culture on customer satisfaction via employee job satisfaction will be stronger when employee education is at a high level than when employee education is at a lower level. Originality/value – This study highlights that when the employees are supported by their organization’s culture, not only are they provided with new knowledge and skills, but they are also more likely to be satisfied by their jobs. This spurs them to offer high-quality services that will satisfy their customers’ needs. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: ارتباط میان فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایتمندی مشتری: تایید ارتباط و کاوش اثر تعدیل |
|
عنوان انگلیسی: The link between organizational learning culture and customer satisfaction: Confirming relationship and exploring moderating effect |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۷ |
سال انتشار : 2013 | نشریه: امرالد – Emerald |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 8382 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 490.44Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت دانش، مدیریت استراتژیک و مدیریت کسب و کار |
|
مجله: سازمان یادگیرنده – The Learning Organization | |
دانشگاه: گروه مطالعات دریایی، دانشگاه پیئیر، پیرئوس، یونان |
|
کلمات کلیدی: فرهنگ یادگیری سازمانی، رضایت شغلی کارکنان، رضایت مشتری، سطح تحصیلات | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |