دانلود ترجمه مقاله قیمت گذاری بهینه بر مبنای تقسیم بندی بازار با سامانه های رزرو اینترنتی
ترجمه فارسی مقاله قیمت گذاری بهینه بر مبنای تقسیم بندی بازار با سامانه های رزرو اینترنتی
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : قیمت گذاری بهینه بر مبنای تقسیم بندی بازار با سامانه های رزرو اینترنتی |
همان طور که یک سیاست موثر برای خدمت گزاران، نرخ تصرف بالایی به همراه می آورد و سود بیشتری نسبت به قیمت گذاری ثابت بوجود می آورد، روش قیمت گذاری پویا بطور گسترده در رده توزیع اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد. این مقاله روش قیمت گذاری بهینه پویا را براساس تقسیم بندی بازار برای محصولات خدماتی در رده توزیع اینترنتی، با در نظرگرفتن اتاق های هتل به عنوان یک نمونه مورد مطالعه قرار می دهد.
در ابتدا، مدل قیمت گذاری برای به حداکثر رساندن سود هتل از طریق یک فرآیند پویا ساخته خواهد شد. سپس، روش های حل براساس نامساوی جمع چبیشف و برنامه نویسی پویا برای حالت تقاضای خطی و تقاضای غیرخطی ارائه خواهد شد. نتایج به این اشاره دارند که یک سیاست مناسب در تقسیم بندی بازار با استفاده از سامانه های رزرو اینترنتی، سودی برای تولیدکنندگان و نیز مصرف کنندگان خواهد بود. در نهایت یک مثال براساس یک هتل ۳۰۰ اتاقه برای حالت واقع بینانه تر غیرخطی ارائه خواهد شد. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Optimal pricing strategy based on market segmentation for service products using online reservation systems |
As an effective policy which brings the service providers high occupancy rate and generates more profit than fixed pricing,the dynamic pricing strategy is extensively used in the online distribution channel. This paper studies the optimal dynamic pricing strategy based on market segmentation for service products in the online distribution channel taking hotel rooms as an example.
Firstly, the pricing model is built to maximize the hotel profit through a dynamic process. Then the solution methodologies based on Chebyshev’s Sum Inequality and dynamic programming are provided for the linear demand case and non-linear demand case, respectively. The optimal number of segments and optimal boundaries can be obtained. The results suggest that an appropriate policy of market segmentation in using of online reservation systems is benefit for the service suppliers as well as the consumers. Finally, an illustration based on a 300-room hotel is provided for the more realistic non-linear case |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: روش قیمت گذاری بهینه برمبنای تقسیم بندی بازار برای محصولات خدماتی با بهره گیری از سامانه های رزرو اینترنتی: کاربردی برای هتل ها |
|
عنوان انگلیسی: Optimal pricing strategy based on market segmentation for service products using online reservation systems: An application to hotel rooms |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۱ |
سال انتشار : 2013 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 244 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.63Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علوم اقتصادی |
|
گرایش های مرتبط با این مقاله: تجارت الکترونیکی و مدیریت مالی |
|
مجله: مجله بین المللی مدیریت مهمانداری – International Journal of Hospitality Management | |
دانشگاه: دانشکده مدیریت، دانشگاه علم و صنعت چین |
|
کلمات کلیدی: قیمت گذاری، محصولات خدمات، تقسیم بندی بازار، سیستم های رزرو آنلاین، مدیریت اتاق هتل | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است | |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات اقتصاد با ترجمه فارسی دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.