دانلود ترجمه مقاله مدل استقرایی فناوری مدیریت دانش به همراه فناوری اطلاعات
ترجمه فارسی مقاله مدل استقرایی فناوری مدیریت دانش به همراه فناوری اطلاعات
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : مدل استقرایی فناوری مدیریت دانش به همراه فناوری اطلاعات |
یکی از رشته های مهم در رشته مدیریت، مدیریت دانش (KM) نام دارد. با این حال، برای تحقیق و تدریس در ادبیات، تعداد معدودی از مدلهای استقرایی IT با قابلیت KM موجود می باشد. در این مقاله راجع به توسعه یک مدل استقرایی بر اساس پنج مطالعه واقعی KM موفق بحث می شود. بر اساس تحلیل کیفی به اصطلاح مشترک، این مطالعه موردی چندین مورد از جنبه های معمول پروسه KM با قابلیت IT را شناسایی کرده است. اجمالاً، KM زمانی انجام می گیرد که استراتژیهای تجاری جدید سازمان به KM جدیدی نیاز داشته باشند.
آنگاه، استراتژیهای جدید IT و استراتژیهای سازمانی جدید طوری توسعه داده می شوند که به منظور اجرای KM، با استراتژی های تجاری جدید همترازی داشته باشند.یکی از اجزای حساس و بحرانی KM با قابلیت IT توسعه، استفاده و نگهداری محصولات و خدمات حمایت شده توسط IT برای KM می باشد.محصولات و خدمات تحت حمایت IT باعث تقویت تبدیل بین اطلاعات و دانش صریح و ضمنی می شوند. توسعه متریک ها و معیارهای لازم برای سنجش KM یکی از وظایف کلیدی فرایند KM به شمار می رود. مدل استقرایی به دلیل حمایت از طراحی فرایند KM در زمینه کاربردهای IT ، معنادار تلقی می شود. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
AN INDUCTION MODEL OF INFORMATION TECHNOLOGY ENABLED KNOWLEDGE MANAGEMENT |
Knowledge management (KM) has become an important discipline in the field of management. Yet, few induction models of IT enabled KM are available for research and teaching in the literature. This paper presents the development of an induction model based on five real-life cases of successful KM. Based on a so-called Joint Qualitative Analysis, this case study has identified several common aspects of the IT enabled KM process. In brief, KM occurs when the new business strategies of the organization requires KM.
New IT strategies and new organizational strategies are then developed to align with the new business strategies to implement KM. A crucial component of the IT enabled KM is the development, the use, and the maintenance of IT supported products and services for KM. The IT supported products and services foster the transformation between information, and explicit and tacit knowledge. The development of metrics and measures for KM assessment is a key task of the KM process. The induction model is significant as it supports KM process design in the context of IT applications. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: بکارگیری مدل استقرایی فناوری مدیریت دانش به همراه فناوری اطلاعات: مطالعه موردی |
|
عنوان انگلیسی: AN INDUCTION MODEL OF INFORMATION TECHNOLOGY ENABLED KNOWLEDGE MANAGEMENT: A CASE STUDY |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۸ |
سال انتشار : 2009 | نشریه: CiteSeerX |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 3263 | رفرنس : ندارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 226.17Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت دانش |
|
مجله: مجله مدیریت فناوری اطلاعات | |
دانشگاه: دانشگاه ماساچوست دارتموث |
|
کلمات کلیدی: مدیریت دانش، فرایند مدیریت دانش، مدیریت دانش با قابلیت IT، مدل استقرایی، مطالعه موردی، تحلیل کیفی مشترک |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.