دانلود ترجمه مقاله نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رضایتمندی مشتری
ترجمه فارسی مقاله نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رضایتمندی مشتری
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رضایتمندی مشتری |
در یک بازار بسیار رقابتی، شرکت ها نیازمند حفظ روابط مثبت با مشتری هستند. یک برنامه خوب در زمینه “مدیریت ارتباط با مشتری” (یا CRM ) به شرکت در رضایت مشتری کمک می نماید. این پژوهش به کاوش در روشهای مختلف برقراری CRM موثر جهت ایجاد رضایت مشتری می پردازد. هدف این مطالعه، بررسی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در حفظ و رضایتمندی مشتریان با رجوع به شرکت “شل پاکستان” است.
این مطالعه نشان می دهد که مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر قابل توجهی در رضایتمندی مشتری داشته و هردو متغیر دارای ارتباط مثبتی هستند. هرچه شرکت CRM قدرتمند و قابل اطمینانتری بسازد، مشتری رضایت بیشتری داشته و نیز بیشتر برای شرکت حفظ خواهد شد. این پژوهش نتیجه گیری میکند که CRM نقش مهمی در افزایش اشتراک بازار ایفا میکند، قابلیت تولید را بهبود می دهد، در ضمنِ این که CRM دانش مشتری و نیز رضایتمندی وی برای حفظ وفاداری او به شرکت را عمیقاً بهبود می دهد، روحیه بالایی برای کارمندان هم ایجاد مینماید، شرکت دارای اطلاعات روشنی در زمینه این موارد هم خواهد داشت: مشتریانشان چه کسانی هستند، احتیاجاتشان چیست و چه چیزی در انها رضایت بیشتری ایجاد می نماید. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Effect of Customer Relationship Management on Customer Satisfaction |
In a highly competitive market, companies need to maintain positive relationship with their customer. A good CRM (customer relationship management) program that helps company in satisfying the customer, the research study would explore different methods and techniques for establishing effective CRM to satisfy the customers. The purpose of the study was to check the effectiveness of customer relationship management (CRM) in retaining and satisfying customers with reference to Shell Pakistan.
This study shows that customer relationship management has significant effect on the customer satisfaction and both variables have positive relation. Company makes its CRM as strong and reliable the customer will be more satisfied and retain with the company. The study concluded that CRM is playing a major role in increasing the market share, it enhances productivity, superior employee’s morale in the mean while it improves the in depth customer knowledge and also higher customer satisfaction to improved customer loyalty company will also have the clear information that what are their customers, what are their needs, and what will make them more satisfied. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در رضایتمندی مشتری |
|
عنوان انگلیسی: Effect of Customer Relationship Management on Customer Satisfaction |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۸ |
سال انتشار : 2015 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 8510 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 560.74Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، مدیریت منابع انسانی و بازاریابی |
|
مجله: دومین کنفرانس جهانی تجارت، اقتصاد، مدیریت و گردشگری | |
دانشگاه: دانشگاه لاهور، پاکستان |
|
کلمات کلیدی: شل پاکستان، CRM، رضایتمندی مشتری، متغیرهای متناظر، آنالیز رگرسیون، آمار t، مجذور R، β | |
وضعیت ترجمه عناوین جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.