ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از کارت امتیاز متوازن

ترجمه فارسی مقاله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از کارت امتیاز متوازن

مقاله ترجمه شده بررسی مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از کارت امتیاز متوازن مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی، بازرگانی بین الملل و بازاریابی می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Survey analyze customer relationship management using balanced scorecard

خرید ترجمه فارسی مقاله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از کارت امتیاز متوازن

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  بررسی مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از کارت امتیاز متوازن
 مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به یکی از استراتژیهای تجاری اصلی در هزاره جدید تبدیل شده است. CRM واژه ای وسیع و گسترده برای مدیریت تعاملات تجاری با مشتریان محسوب می گردد. اثربخشی CRM را می توان در قالب سطح رضایتمندی حاصل شده از طریق فعالیتهای CRM ، اندازه گیری نمود. اگرچه CRM به عنوان یک استراتژی تجاری اصلی برای تجارت الکترونیکی ظهور کرده است، اما تحقیقات کمی در زمینه ارزیابی اثربخشی CRM انجام شده است.

ازآنجایی که تشریح بازده های مشهود منابع گسترش یافته برای برنامه ریزی، توسعه، اجرا و راه اندازی CRM سخت و دشوار است، در نتیجه هدف پژوهش حاضر اندازه گیری مشخصه های نامشهود این مزایا مثلاً بهبود یا افزایش ارزش، اثربخشی، نوآوری و بهبود خدمات می باشد. در این فصل، مدل ارزیابی مشتری محور برای ارزیابی اثربخشی CRM را پیشنهاد و سپس مدل رااز طریق مطالعه موردی شرح می دهیم.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Survey analyze customer relationship management using balanced scorecard
 Customer relationship management (CRM) has become one of the leading business strategies in the new millennium. CRM is a broad term for managing business interactions with customers. The effectiveness of CRM can be measured as a satisfaction level achieved by CRM activities. Although CRM has emerged as a major business strategy for e-commerce, little research has been conducted in evaluating the effectiveness of CRM.

Because it is difficult to demonstrate tangible returns on the resources expanded to plan, develop, implement, and operate CRM, the aim of our research is to measure the intangible attributes of these benefits, such as value enhancement, effectiveness, innovation, and service improvement. In this paper, we propose a customer-oriented evaluation model for evaluating the effectiveness of CRM and then illustrate the model through a case study.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: تحلیل مدیریت ارتباط مشتری با استفاده از کارت امتیاز متوازن
عنوان انگلیسی:  Survey analyze customer relationship management using balanced scorecard
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  16 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 18
سال انتشار : 2013 نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4014 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 820.30Kb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی، بازرگانی بین الملل و بازاریابی
مجله: ژورنال بازاریابی تعاملی
دانشگاه: دانشگاه کلمبیا، ایالات متحده
کلمات کلیدی:  مدیریت ارتباط با مشتری، کارت امتیاز متوازن، مدل ارزیابی مشتری محور
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Survey analyze customer relationship management using balanced scorecard

خرید ترجمه فارسی مقاله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از کارت امتیاز متوازن

 

مطالب مرتبط:

 دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا