ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله کاربرد مدیریت دانش در ارتباطات بازاریابی شرکت ها

ترجمه فارسی مقاله کاربرد مدیریت دانش در ارتباطات بازاریابی شرکت ها

مقاله ترجمه شده کاربرد مدیریت دانش در ارتباطات بازاریابی شرکت ها مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی، مدیریت بازاریابی و مدیریت دانش می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The Use of Knowledge Management in Marketing Communication of Small and Medium-Sized Companies

خرید ترجمه فارسی مقاله کاربرد مدیریت دانش در ارتباطات بازاریابی شرکت ها

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله : کاربرد مدیریت دانش در ارتباطات بازاریابی شرکت ها
 این مقاله به کاربرد مدیریت دانش در ارتباطات بازاریابی شرکت های با اندازه کوچک و متوسط می پردازد. مقاله حاضر ارتباطات فروشگاههایی که اسباب بیرونی (وسایل مورد نیاز در فضای آزاد) را در قلمرو جمهوری چک می فروشند، مدنظر قرار می دهد. با در نظر گرفتن محبوبیت پوشاک در فضای باز در میان مشتریان چک، تولید کنندگان کوچک و متوسط و خرده فروشان باید از دانش خود استفاده کنند، چنین دانشی را بطور هدفمند هماهنگ کنند، و بیشتر به مشتریان خود بپردازند. دلیل تمرکز ما بر روی شرکت های کوچک و متوسط نیز این واقعیت است که فروشگاههای زنجیره ای بزرگ، با فروش لباس ورزشی، یک رقابت قوی را نشان می دهند و هم فروشندگان و هم تولیدکنندگان محلی را بصورت نقدینه درمی آورند.

تولید و توزیع اسباب فضای باز بر روی بازاز مصرف تمرکز نمی کند؛ بازار صنعتی نیز یک سهم قوی دارد. بنابراین، نظارت بر بازارهای فردی و همچنین اجرای روش های کاملا جدید برای فرآیندهای شرکت نسبتاً مهم است. بر اساس این واقعیت، نویسندگان رقابت آمیز بودن شرکت های کوچک و متوسط را مدنظر قرار می دهند که توصیه می شود با استفاده حداکثر از مدیریت دانش در ارتباط باشند. نتایج حاصل از تحقیقات ارتباطات بازاریابی با ارتباط متعاقب استفاده از اصول مدیریت دانش، بُعد جدیدی به این زمینه تمرکز اضافه می کند. پژوهش های انجام گرفته در زمینه مشتریان در بخش اسباب بیرونی و مدیریت دانش، مبنایی را برای جزئیات این مقاله قرار می دهد. خروجی های مقاله براساس تحقیقات داخلی ارتباطات بازاریابی تامین کنندگان اسباب و خرده فروشان فعال در بخش اسباب بیرونی در جمهوری چک هستند.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 The Use of Knowledge Management in Marketing Communication of Small and Medium-Sized Companies
 The article is involved in the application of knowledge management in marketing communication of small and medium-sized companies. The focus of presented article is given on communication of shops selling outdoor apparel in the territory of the Czech Republic. In consideration of popularity of outdoor apparel among Czech customers small and medium-sized producers and retailers should use their knowledge, should co-ordinate such knowledge purposefully, thus addressing their customers more precisely. The reason of our focus on small and medium-sized companies is also the fact that large store chains, selling sport clothing, represent a strong competition, liquidating both local producers and retailers.

Manufacture and distribution of outdoor apparel does not concentrate on consumer market; industrial market represents a strong share, too. Therefore, monitoring of individual markets is rather important, as well as implementation of completely new approaches into the company processes. Based on this fact the authors focus on competitiveness of small and medium-sized companies, which are recommended to communicate with maximal use of knowledge management. Results of the marketing communication research with subsequent connection of the use of knowledge management principles add a new dimension to the area of this focus. Research carried-out in the area of customers in the outdoor apparel segment and knowledge management form the base for the elaboration of this article. The outputs of said article are based on the internal research of marketing communication of suppliers of apparel and retailers active in the outdoor apparel segment in the Czech Republic.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: استفاده از مدیریت دانش در ارتباطات بازاریابی شرکت های کوچک و متوسط
عنوان انگلیسی:  The Use of Knowledge Management in Marketing Communication of Small and Medium-Sized Companies
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۳
سال انتشار : 2015 نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4934 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 625.76Kb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی، مدیریت بازاریابی و مدیریت دانش
مجله: علوم اجتماعی و رفتاری
دانشگاه: دانشگاه فناوری برنو، دانشکده مدیریت و کسب و کار، جمهوری چک
کلمات کلیدی:  مدیریت دانش، ارتباطات بازاریابی، SME ، ارزش آفرینی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The Use of Knowledge Management in Marketing Communication of Small and Medium-Sized Companies

خرید ترجمه فارسی مقاله کاربرد مدیریت دانش در ارتباطات بازاریابی شرکت ها

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا