دانلود ترجمه مقاله مدیریت کیفیت جامع ، مسئولیت اجتماعی شرکت ها و عملکرد صنعت هتلداری
ترجمه فارسی مقاله مدیریت کیفیت جامع ، مسئولیت اجتماعی شرکت ها و عملکرد هتل ها
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : مدیریت کیفیت جامع ، مسئولیت اجتماعی شرکت ها و عملکرد هتل ها |
مدیریت کیفیت جامع (TQM) و مسئولیت اجتماعی شرکتها (CSR) فلسفه های مدیریتی مرتبط باهم در صنعت هتلداری بوده و امکان دستیابی به برتری رقابتی پایدار را فراهم می آورند. مقاله حاضر تاثیرات اجرای TQM و CSR بر نتایج ذینفعان هتل ها به عنوان پیشایند عملکرد کسب و کار را مورد بررسی قرار می دهد.
تحقیق تجربی نمونه ۱۴۱ هتل اسپانیایی از منطقه نشان می دهد که اقتباس چنین شیوه هایی، ظرفیت هتل ها برای ایجاد منافع و مزایا برای ذینفعان را افزایش داده و نتایج بدست آمده تاثیری مثبت بر عملکرد هتل می گذارند. تحقیق حاضر، مدارکی دال بر مکمل بودن هر دو فلسفه مدیریت نیز فراهم می کند، چرا که TQM می تواند روند توسعه CSR را بهبود بخشد. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Total quality management, corporate social responsibility and performance in the hotel industry |
Total quality management (TQM) and corporate social responsibility (CSR) are relevant management philosophies in the hotel industry to be able to generate a sustainable competitive advantage. This paper examines how the implementation of both TQM and CSR influences the results of hotels’ stakeholders as an antecedent of business performance.
An empirical study of a sample of 141 Spanish hotels from the Andalusian region shows that the adoption of such approaches improves the capacity of hotels to create benefits for their stakeholders, and these results have a positive effect on hotel performance. The study also provides evidence of the complementarity of both management philosophies as TQM can enhance the development of CSR. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: مدیریت کیفیت جامع ، مسئولیت اجتماعی شرکت ها و عملکرد در صنعت هتلداری |
|
عنوان انگلیسی: Total quality management, corporate social responsibility and performance in the hotel industry |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۹ |
سال انتشار : 2014 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 4068 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 0.99Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی، بازاریابی و مدیریت هتلداری |
|
مجله: مجله بین المللی مدیریت هتلداری | |
دانشگاه: دانشکده اقتصاد و کسب و کار، دانشگاه مالاگا، اسپانیا |
|
کلمات کلیدی: مدیریت کیفیت جامع، مسئولیت اجتماعی شرکت ها، پاسخدهی، صنعت مهمان نوازی، ذینفعان | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.