ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله مشتری مداری و تحمل تقلب بیمه مشتری توسط فروشنده های بیمه

ترجمه فارسی مقاله مشتری مداری و تحمل تقلب بیمه مشتری توسط فروشنده های بیمه

مقاله ترجمه شده مشتری مداری و تحمل تقلب بیمه مشتری توسط فروشنده های بیمه مربوط به رشته مدیریت و درباره بیمه می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Customer orientation, social consensus and insurance salespeople’s tolerance of customer insurance frauds

خرید ترجمه فارسی مقاله مشتری مداری و تحمل تقلب بیمه مشتری توسط فروشنده های بیمه

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  مشتری مداری و تحمل تقلب بیمه مشتری توسط فروشنده های بیمه
هدف: ایده مشتری مداری به طور گسترده ای توسط کارکنان خدماتی شناخته شده است. با این حال، در خصوص این که چگونه شناخت مشتری مداری می تواند بر نگرش کارکنان خدماتی نسبتی به تخلفات مشتری تاثیر بگذارد مطالعات کمی صورت گرفته است. در نتیجه، دانش ما در خصوص اثرات بالقوه فلسفه مشتری مداری بر روی تصمیمات اخلاقی اتخاذ شده توسط کارکنان خدماتی، ناکافی است. از این روی، با استفاده از فروشنده های بیمه عمر در تایوان به عنوان یک مثال، هدف این مقاله، بررسی تحمل دو نوع تخلف صورت گرفته به وسیه مشتریان توسط فروشندگان( تقلب های فرصت طلبانه و تقلب های برنامه ریزی شده) و شیوه واکنش این فروشنده ها به تخلفات مشتریان بر اساس فلسفه بازاریابی آن ها( مشتری مداری)، اندازه تقلب ادراک شده و وفاق اجتماعی ادراک شده، می باشد.

طرح/ روش/ رویکرد : نمونه این مطالعه از شرکت های بیمه عمر در تایوان گرفته شده است. پرسش نامه به عنوان ابزار جمع آوری داده ها مورد استفاده قرار گرفته است.

یافته ها : نتایج نشان داد که مشتری مداری پاسخگویان همبستگی منفی با تحمل تقلب در ادعای خسارت مشتری دارد. تصمیم غیر اخلاقی پاسخگویان به طور معنی داری تخت تاثیر اندازه تقلب ادراک شده و وفاق اجتماعی قرار داشت.

اصلیت/ارزش : وظایف فروشنده بیمه شامل کمک به مشتریان در حل مسئله ادعای خسارت بیمه می باشد. با این حال، تحمل تقلب در ادعای خسارت بیمه مشتریان توسط فروشندگان بیمه در منابع و مطالعات مربوط به بیمه کم تر بررسی شده است. مطالعات اندکی به بررسی رابطه بین مشتری مداری، وفاق اجتماعی و تحمل تقلب های مربوط به خسارت بیمه مشتریان در فروشندگان بیمه پرداخته اند.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Customer orientation, social consensus and insurance salespeople’s tolerance of customer insurance frauds
 Purpose – The idea of customer orientation is widely recognized by service people. However, there has been a lack of investigation into how the recognition of customer orientation may affect the service people’s attitudes toward customer misconducts. As a result, our knowledge about the potential impacts of customer orientation philosophy on the ethical decisions made by service people could be insufficient. Hence, by using the life insurance salespeople in Taiwan as an example, the purpose of this paper is to investigate service people’s tolerance of two types of customer misconduct (opportunistic frauds and planned frauds) and how those service people would react to the customer misconduct based on their marketing philosophy (customer orientation), perceived fraud size and perceived social consensus.

Design/methodology/approach – The sample of this study comes from life insurance companies in Taiwan. Questionnaires have been used as a data gathering instrument.

Findings – The results showed that customer orientation of the responders is negatively associated with the responders’ tolerance of the customer claim frauds. The responders’ unethical decision is most significantly influenced by perceived fraud size and social consensus.

Originality/value – The duties of insurance salespeople include helping customers settle insurance claims. However, insurance salespeople’s tolerance of customer claim frauds is less mentioned in the insurance literature. Few studies have examined the relationship among customer orientation, social consensus and insurance salespeople’s tolerance of customer claim frauds.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: مشتری مداری، وفاق اجتماعی و تحمل تقلب بیمه مشتری توسط فروشنده های بیمه
عنوان انگلیسی:  Customer orientation, social consensus and insurance salespeople’s tolerance of customer insurance frauds
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  18 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۲
سال انتشار : 2012 نشریه:   امرالد – Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 9079 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 667.84Kb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله:  بیمه
مجله: مجله بین المللی بازاریابی بانک – International Journal of Bank Marketing
دانشگاه: گروه مدیریت ریسک و بیمه، دانشگاه فنگ چیا، تایوان
کلمات کلیدی:  تایوان، شرکت های بیمه، نیروی فروش، رفتار کارکنان، اخلاق، تقلب، مشتری مداری، وفاق اجتماعی، فروشنده
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Customer orientation, social consensus and insurance salespeople’s tolerance of customer insurance frauds

خرید ترجمه فارسی مقاله مشتری مداری و تحمل تقلب بیمه مشتری توسط فروشنده های بیمه

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا