ترجمهترجمه مقالات علوم سیاسی

دانلود ترجمه مقاله آزاد سازی ، مهاجرت ، و پیشرفت در ارتباط بین امریکا و مکزیک

ترجمه مقاله آزاد سازی ، مهاجرت ، و پیشرفت در ارتباط بین امریکا و مکزیک

ترجمه مقاله

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله آزاد سازی ، مهاجرت ، و پیشرفت در ارتباط بین امریکا و مکزیک اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله آزاد سازی ، مهاجرت ، و پیشرفت در ارتباط بین امریکا و مکزیک ” بدین شرح است:

مهاجرت از مکزیک به ایالات متحده امریکا به دنبال آزادی اقتصاد کشور مکزیک افزایش پیدا کرده است. طرفداران این نوع آزاد سازی این موضوع را مطرح کرده اند که این فرایند باعث کاهش مهاجرت خواهد شد  در واقع، آن ها از این مباحث در ارتباط با محرک های غیر مهاجرتی به عنوان مبنایی برای فروش کالاهای خود در ایالات متحده براساس قراردادنامه تجارت آزاد امریکای شمالی استفاده می کنند. عوام فریبی در زمینه عدم مهاجرت ، نه تنها نقض احساسات افراد می باشد بلکه از پایه نیز رد شده است. تاثیرات متنوع آزادسازی به عنوان یک عامل مهم در جابه جایی افراد به مناطق شمالی و نگه داشتن نرخ بالای مهاجرت به شمار می آید. چنین حقایقی منجر به بررسی مجدد چنین سیاست هایی در ایالات متحده شده است. سیاستی که حقیقت مربوط به ادامه مهاجرت را پذیرفته و باعث یکپارچه شدن مهاجران در ارتباط با نیروی کار با در نظر گرفتن حقوق کامل و منفعت گسترده آن ها شده است.
کلیدواژه: مهاجرت ، پیشرفت ، آزادسازی.
۱- مقدمه:
در سال ۲۰۰۴ در فیلم حادثه ای the day after tomorrow ساخت هالیوود ، طوفان عظیمی منجر به سر و صدای زیادی در سرتاسر امریکا می شود ، و جمعیت گسترده ای از ایالات متحده به سمت مرزهای مکزیک مهاجرت می کنند – که مقامات مکزیکی از ورود آن ها جلوگیری به عمل می آورند . چنین صحنه هایی حس رضایت را در بسیاری از بینندگان مکزیکی که نتوانستند به ایالات متحده وارد شوند ایجاد کرد. حقیقتی در سناریو the day after tomorow وجود دارد برای نمونه آن به عنوان عصر یخی جدیدی می باشد که سرتاسر آمریکای شمالی را فرا گرفته که باعث معکوس شدن جریان مهاجرت از مکزیک به ایالات متحده خواهد شد. علاوه بر این علارغم پیش بینی های متفاوت در شرف وقوع بودن مهاجرت از مکزیک به امریکا  ، نرخ بالایی از این جابه جایی ها به سمت مناطق شمالی در دهه ۱۹۹۰ و اوایل قرن جدید شروع شده و همچنان ادامه می یابد. اگرچه بر طبق آمار نرخ مهاجرت در مکزیک رو به کاهش می باشد و نوسانات اقتصادی در هر دو کشور بالا و پایین می رود.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Liberalization, Migration, and Development
عنوان فارسی مقاله: آزاد سازی ، مهاجرت ، و پیشرفت در ارتباط بین امریکا و مکزیک.
دسته: علوم سیاسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۸
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا