ترجمه مقالات علوم تربیتیترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله آموزش بین المللی بازاریابی

ترجمه فارسی مقاله آموزش بین المللی بازاریابی

مقاله ترجمه شده آموزش بین المللی بازاریابی مربوط به رشته مدیریت و علوم تربیتی و درباره مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، بازاریابی، بازاریابی بین المللی، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت دانش می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی marketing international education

خرید ترجمه فارسی مقاله آموزش بین المللی بازاریابی

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  آموزش بین المللی بازاریابی
هدف – هدف این مقاله بررسی کردن این موضوع می باشد که چگونه سازمان های آموزش عالیِ فنلاندی تغییرات بازار را بر روی صفحات اینترنتیِ تجارت بین المللی خودشان و برنامه های فنی ثبت می کنند، زمانی که تلاش می کنند برای دانشجویان درخواست بدهند و آنها را از دیگر سازمان ها متمایز کنند.

طرح/روش/رویکرد – نمونه ای که شامل صفحات وبِ برنامه های ۶۸ دانشجوی فوق لیسانس و دانشجوی لیسانس می شود، نشان دهنده ی دانشگاه های فنلاند و دانشگاه های علمی کاربردی می باشد. روش تحلیل، تحلیل کیفی محتوا می باشد.

یافته ها – برنامه های بین المللی به شدت بر نقش نیروی کار بازاریابشان در تبلیغاتشان تاکید کرده است و ادعا های قوی و محکمی در رابطه با چشم انداز آینده ی شغلی فارغ التحصیلان بیان کرده است. به علاوه، برنامه ها بر روی روش های مربوط به علم فروش و جو بین المللی آن تاکید کرده است. مرجع های مربوط به زندگی غیر تحصیلی دیده نشده است.

محدودیت ها و مستلزمات تحقیق – آنالیز ها فقط بر اساس متن و شامل دو زمینه ی مطالعاتی می باشد.

مستلزمات کاربردی – این نتایجِ مطالعه می تواند به وسیله ی بازاریابان برای بررسی بحرانی تلاش های متمایز بازاریابی خودشان و وعده های ایجاد شده برای دانشجویان، به کار رود.

مستلزمات اجتماعی – برنامه های فنی و تجاریِ فنلاند، پیامی صریح در رابطه با بازاریابی بیان کرد که آموزش یک ارزش سودمند دارد و دانشجویان به عنوان مصرف کننده ی آموزش لحاظ می شوند.

اصالت/ارزش – این مطالعه اولین مطالعه ی جامع از شیوه های ارتباطی بازاریابی مربوط به برنامه های آموزشی عالی بین المللی در فنلاند می باشد. علاوه بر این، این مطالعه در مطالعه ی روش های بازاریابی بین المللی جهانی و تحقیق بر روی ارتباطات بازاریابی که توسط سازمان های آموزش عالی اجرا شده است، شرکت داشته است.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Excellent prospects for beautiful minds
 Purpose – The purpose of this paper is to examine how Finnish higher education institutions communicate market differentiation on the admissions webpages of their international business and technology programmes when attempting to appeal to prospective students and distinguish themselves from other institutions.

Design/methodology/approach – The sample included admissions webpages of 68 bachelor’s and master’s programmes representing both Finnish universities and universities of applied sciences. The analysis method was a qualitative content analysis.

Findings – The international programmes heavily accentuated their labour market relevance in their advertising and generated strong claims regarding the future career prospects of the graduates. In addition, the programmes emphasised their pedagogical methods and international atmosphere. References to non-academic life were not observed.

Research limitations/implications – The analysis was only based on text and included two study fields.

Practical implications – The results of this study can be used by marketers to critically examine their own marketing differentiation efforts and promises made to students.

Social implications – Finnish business and technology programmes send an unequivocal marketing message that education has an instrumental value and students are considered consumers of education.

Originality/value – This study is the first comprehensive study of the marketing communication practices of international higher education programmes in Finland. Moreover, this study contributes to the study of global international market mechanisms and research on marketing communication practised by higher education institutions.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: دورنماها و چشم اندازهای عالی برای ذهن های زیبا: آموزش بین المللی بازاریابی
عنوان انگلیسی:  Excellent prospects for beautiful minds: marketing international education
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  15 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۷
سال انتشار : 2014 نشریه:   امرالد – Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 97 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 454.13Kb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت و علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، بازاریابی، بازاریابی بین المللی، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت دانش
مجله: مجله بین المللی مدیریت آموزشی – International Journal of Educational Management
دانشگاه: برنامه های تجاری، دانشگاه علوم کاربردی، هلسینکی، فنلاند
کلمات کلیدی:  آموزش عالی، آموزش بین المللی، بین المللی کردن، بازاریابی، سایت های اینترنتی، تمایز بازار
وضعیت ترجمه عناوین جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی marketing international education

خرید ترجمه فارسی مقاله آموزش بین المللی بازاریابی

 

مطالب مرتبط:

 دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود مقالات علوم تربیتی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا