ترجمهترجمه مقالات زیست شناسی

دانلود ترجمه مقاله افزایش تولید مشترک هیدروژن و پلی هیدروکسی بوتیرات (PHB)

ترجمه مقاله افزایش تولید مشترک هیدروژن و پلی هیدروکسی بوتیرات (PHB)

-hydroxybutyrate

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله افزایش تولید مشترک هیدروژن و پلی هیدروکسی بوتیرات (PHB) اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله افزایش تولید مشترک هیدروژن و پلی هیدروکسی بوتیرات (PHB) ” بدین شرح است:

اشرشیا کولی نوترکیب برای تولید مشترک هیدروژن و پلی هیدروکسی بوتیرات (PHB) ساخته می شود که بواسطه رشد سریع آن و راحتی دستکاری ژنتیکی آن است. بویژه مسیرهای متابولیک بی هوازی اختصاص یافته به تولید مشترک هیدروژن و PHB که بواسطه مزایای جریان های مستقیم از ترکیبات سمی مانند فورمات و استات ایجاد می شوند از محصولات مفیدی می باشند. در اینجا ای.کولی نوترکیب هیدروژناز ۳ و یا سنتز استیل-CoA نشان دهنده تولید PHB پیشرفته و هیدروژن هنگام رشد با یا بدون استات بعنوان منبع کربن است. هنگامی که هیدروژناز ۳ بیش از حد بیان می شود،  محصول هیدروژن از ۱۴ به ۱۵۳ mmol H2/mol گلوکز در واسطه نمک معدنی (MS) با گلوکز بعنوان منبع کربن افزایش می یابد،  که همراه با محصول PHB افزایش یافته از ۰٫۵۵ به ۵٫۳۴ mg PHB/g گلوکز در واسطه MS با گلوکز و استات بعنوان منبع کربن است.
کلیدواژه: PHB،  تولید هیدروژن،  هیدروژناز ۳،  بیولوژی سنتزی،  مهندسی متابولیک، اشرشیا کولی.
۱٫مقدمه:
هیدروژن به عنوان منبع انرژی ثانویه تجدید شدنی، مناسب و تمیز،  توجه زیادی را به خود جلب نموده است (مدا و همکاران،  ۲۰۱۱،  اوه و همکاران، ۲۰۱۱،  ژنگ، ۲۰۱۱). تولید بیولوژیکی هیدروژن بواسطه ماهیت انعطاف پذیر و دوستدار محیط آن در مقایسه با روش های ترموشیمیایی اهمیت بسیاری پیدا کرده است ( داس و وزیروگلوب، ۲۰۰۸). اشتریا کولی یک میکرو ارگانیسم شناخته شده با گروهی از ابزار ساده موجود برای دستکاری ژنتیکی و تنظیم فیزیولوژیکی است،  که پتانسیل و فواید خود را برای تولید هیدروژن تخمیری نشان داده است (کلومبرگ و گونزالز،  ۲۰۱۰،  هالنبک،  ۲۰۰۵). مهندسی متابولیک برای افزایش تولید هیدروژن با استفاده از ژن های موثرتر و پاکسازی مسیرهای رقابتی در ای.کولی بکار می رود (مدا و همکاران،  ۲۰۰۸،  یوشیدا و همکاران،  ۲۰۰۶،  یوشیدا و همکاران،  ۲۰۰۷).
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Enhanced co-productionofhydrogenandpoly-(R)-3-hydroxybutyrate by recombinantPHBproducing E. coli over-expressinghydrogenase 3 andacetyl-CoAsynthetase
عنوان فارسی مقاله: افزایش تولید مشترک هیدروژن و پلی – آر – ۳- هیدروکسی بوتیرات توسط PHB نوترکیب، با بیان بیش از حد هیدروژناز ۳ و سنتز استیل – CoA.
دسته: زیست شناسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۲
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا