ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتری

ترجمه فارسی مقاله بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتری

مقاله ترجمه شده بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتری مربوط به رشته مدیریت و درباره بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک و مدیریت کسب وکار می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Relationship marketing and customer loyalty

خرید ترجمه فارسی مقاله بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتری

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتری
هدف- بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتری.

طرح/ روش/ رویکرد- پرسشنامه به دست آمده از مطالعات قبلی و ادبیات مربوطه، توسط ۲۲۰ نفر از مشتریان بانک در مالزی تکمیل گردید. تجزیه و تحلیل رگرسیون چند گانه ، تاثیرآن بر وفاداری مشتری از ۴ ساختار کلیدی ( اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تضاد) بازاریابی رابطه ای را مورد ارزیابی قرار می دهد.

یافته ها- ۴ متغیر، تاثیر قابل توجهی داشتند و نسبت خوب واریانس در وفاداری مشتری پیش بینی می شود.علاوه بر آن، آنها به طور قابل توجهی به یکدیگر وابسته اند.

محدودیت های تحقیق/ مفاهیم- بررسی رابطه در این مطالعه، سزاوار تحقیقات بیشتر است. از آنجا که داده های تجزیه و تحلیل شده ، از بخشی از صنعت خدمات در یک کشور جمع اوری شده است، قبل از اینکه نتیجه گیری کلی انجام شود، مطالعات بیشتری نیاز است.

مفاهیم کاربردی- منطقی است طبق این شواهد نتیجه گیری شود که وفاداری مشتری را می توان ایجاد ، تقویت و حفظ کرد آن هم توسط برنامه های بازاریابی با هدف اعتماد سازی، نشان دادن تعهد به خدمت، ارتباط به موقع با مشتریان، قابل اعتماد و فعال بودن و مدیریت کارآمد تضاد.

اصالت/ارزش – دانش مرتبط با وفاداری مشتری در صنعت خدمات را تقویت و تهذیب کنید.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Relationship marketing and customer loyalty
Purpose – To examine the impact of relationship marketing strategy on customer loyalty.

Design/methodology/approach – A questionnaire derived from previous studies and the relevant literature was completed by 220 bank customers in Malaysia. Multiple regression analysis assessed the impact on customer loyalty of four key constructs of relationship marketing (trust, commitment, communication and conflict handling).

Findings – The four variables have a significant effect and predict a good proportion of the variance in customer loyalty. Moreover, they are significantly related to one another.

Research limitations/implications – The relationships investigated in this study deserve further research. Because the data analysed were collected from one sector of the service industry in one country, more studies are required before general conclusions can be drawn.

Practical implications – It is reasonable to conclude, on this evidence, that customer loyalty can be created, reinforced and retained by marketing plans aimed at building trust, demonstrating commitment to service, communicating with customers in a timely, reliable and proactive fashion, and handling conflict efficiently.

Originality/value – Reinforces and refines the body of knowledge relating to customer loyalty in service industries.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتری
عنوان انگلیسی:  Relationship marketing and customer loyalty
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۲
سال انتشار : 2006 نشریه:   امرالد – Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5313 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 221.80Kb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک
مجله: اطلاعات بازاریابی و برنامه ریزی
دانشگاه: دانشگاه موناش مالزی
کلمات کلیدی:  بازاریابی رابطه ای، وفاداری مشتری، بانک ها، مالزی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Relationship marketing and customer loyalty

خرید ترجمه فارسی مقاله بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتری

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا