ترجمه مقالات حسابداریترجمه مقالات علوم تربیتی

دانلود ترجمه مقاله بررسی مطالعات آموزش حسابداری (۲۰۱۶)

ترجمه فارسی مقاله بررسی مطالعات آموزش حسابداری (۲۰۱۶)

مقاله ترجمه شده بررسی مطالعات آموزش حسابداری (۲۰۱۶) مربوط به رشته حسابداری و علوم تربیتی و درباره تکنولوژی آموزشی می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Accounting education literature review (2016)

خرید ترجمه فارسی مقاله بررسی مطالعات آموزش حسابداری (۲۰۱۶)

 .

 بخشی از ترجمه فارسی مقاله : بررسی مطالعات آموزش حسابداری (۲۰۱۶)
 بررسی مطالعات آموزش حسابداری شامل ۱۰۸ مقاله‌ی منتشر شده درطول ۲۰۱۶ در ۶ ژورنال است: (۱) ژورنال آموزش حسابداری، (۲)آموزش حسابداری، (۳) پیشرفت در آموزش حسابداری، (۴) دیدگاه جهانی درباره‌ی آموزش حسابداری، (۵) نشریه‌ها در آموزش حسابداری و (۶) ژورنال مدرسین حسابداری. این مقاله، مطالعات آموزش حسابداری پیشین را با سازماندهی و خلاصه‌سازیِ مشارکت های اخیر در مطالعات آموزش حسابداری به روز رسانی کرده است.

مقاله‌ها مطابق خطوط سنتیِ پژوهش به پنج بخش تقسیم بندی شده است: (۱) برنامه درسی و آموزش، (۲) آموزش توسط قلمرو دانش، (۳)، تکنولوژی آموزشی، (۴) دانش آموزان، و (۵) اساتید. پیشنهادات در مطالعه در همه‌ی زمینه‌ها ارائه شده است. ارائه‌ی مقالات منابع آموزشی، منتشر شده در شش ژورنال مشابه درطول سال ۲۰۱۶ در ضمیمه دسته بندی شده با قلمرو دانش مناسبی فهرست بندی شده است.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Accounting education literature review (2016)
 This review of the accounting education literature includes 108 articles published during 2016 in six journals: (1) Journal of Accounting Education, (2) Accounting Education, (3) Advances in Accounting Education, (4) Global Perspectives on Accounting Education, (5) Issues in Accounting Education, and (6) The Accounting Educators’ Journal.

This article updates prior accounting education literature reviews by organizing and summarizing recent contributions to the accounting education literature. Articles are categorized into five sections corresponding to traditional lines of inquiry: (1) curriculum and instruction, (2) instruction by content area, (3) educational technology, (4) students, and (5) faculty. Suggestions for research in all areas are presented. Articles presenting instructional resources and cases published in the same six journals during 2016 are listed in appendices categorized by the appropriate content area.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: بررسی مطالعات آموزش حسابداری (۲۰۱۶)
عنوان انگلیسی:  Accounting education literature review (2016)
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  31 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۷۳
سال انتشار : ۲۰۱۷ نشریه: الزویر – Elsevier 
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : ۷۶۱۰ رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.17Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  حسابداری و علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: تکنولوژی آموزشی
مجله: مجله آموزش حسابداری – Journal of Accounting Education
دانشگاه: دانشگاه ویرجینیای غربی، گروه حسابداری، دانشکده تجارت و اقتصاد، مورگانانت، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی:  تضمین یادگیری، برنامه تحصیلی، فناوری آموزشی، دانشکده، دستورالعمل، بررسی ادبیات، سختی تحقیق، دانش آموزان
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Accounting education literature review (2016)

خرید ترجمه فارسی مقاله بررسی مطالعات آموزش حسابداری (۲۰۱۶)

 

مطالب مرتبط:

 دانلود مقالات حسابداری با ترجمه فارسی 

 دانلود مقالات علوم تربیتی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا