ترجمهترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله بهبود سطح مدیریت زنجیره تأمین SCM

ترجمه مقاله بهبود سطح مدیریت زنجیره تأمین SCM

بهبود سطح مدیریت زنجیره تأمین SCM

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله بهبود سطح مدیریت زنجیره تأمین SCM اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله بهبود سطح مدیریت زنجیره تأمین SCM ” بدین شرح است:

هدف ازاین مقاله شناسایی فرصت هایی است که برای بهبود سطح مدیریت زنجیره تأمین(SCM)  لازم می باشد. مدل مفهومی که شرایط مشترک و داخلی مدیریت زنجیره تأمین(SCM)  را پیشنهاد می دهد، بسط داده شد که عهده دار فرایندهای مدیریت زنجیره تأمین(SCM)  به عنوان پیشگامان اصلی اجرای SCM می باشند. بر پایه یک بررسی از ۱۷۴ مدیر با تجربه که نماینده سازمان های بزرگ بودند، مدلسازی معادله ساختاری به همراه تحلیل سه مرحله ای اهمیت عملکرد انجام شد. نتایج نشان می دهند که شرایط مدیریت زنجیره تأمین(SCM)  ، خصوصا فناوری اطلاعات و منابع انسانی، به عنوان محرک های اصلی بهبود سطح کلی مدیریت زنجیره تأمین(SCM)  می باشند.
۱-مقدمه
کایهارا درسال ۲۰۰۱ مدیریت زنجیره تأمین SCM را به عنوان یکی از بهترین ابزار بهبود کارآیی سازمانها به رسمیت شناخته است. ویلا (۲۰۰۱) SCM  را  به عنوان مدیریت انواع متفاوت جریانهای مالی، جسمی و اطلاعاتی تعریف کرده است که از مرحله مواد خام به تولید نهایی می رسد؛ جایی که تولیدکنندگان مواد، کارخانجات، توزیع کنندگان و مشتریان به هم می رسند. این زنجیره، تعریف شورای حرفه ای مدیریت زنجیره تأمین را کامل می کند. با کسب توانایی در امر تأمین به داخل و توزیع به خارج، سازمانها، منافع رقابتی را همگام با عملیات با پردازش سریع، انعطاف پذیری بیشتر وصرف هزینه کمتر بدست می آورند ( ال-مودیمیگ و همکاران، ۲۰۰۴). این توانایی به سازمانهایی نیازدارد که SCM را درون حدود داخلی شان حفظ کند. اولهاگر و سلدین ( ۲۰۰۴ ) راجع به وضعیت سازمانهای سوئدی در مواجهه با مسائل ویژه زنجیره تأمین تحقیق کردند؛ درحالی که کیم ( ۲۰۰۷)، تأسیسات مختلف سازمانی را تحلیل و چگونگی اثرات آنها را بر عملکرد SCM  مطالعه نمود. این بررسی ها بر سطح تمرکز زنجیره تأمین پیامد آن عملکرد SCM در برابر انواع مختلف سازمانی تأکید داشت.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Improving the execution of supply chain management in organizations
عنوان فارسی مقاله: بهبود اجرای مدیریت زنجیرۀ تأمین در سازمان ها
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۳

 

.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا