دانلود ترجمه مقاله تاثیر اخلاق اسلامی در بازاریابی
ترجمه فارسی مقاله تاثیر اخلاق اسلامی در بازاریابی
.
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Marketing and Ethics: What Islamic Ethics Have Contributed and the Challenges Ahead |
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : تاثیر اخلاق اسلامی در بازاریابی |
این مقاله نقش اخلاق اسلامی را در زمینه بازاریابی مورد بررسی قرار می دهد. در واقع نشان می دهد که سهم اسلامی موجود در این زمینه بوسیله ارجاع به منابع اصلی و مفاهیمی صورت می پذیرد که اغلب به آسانی در دسترس نیستند و به صورت یکسان در اختیار محققان و پژوهشگران قرار نمی گیرند. در متون اصیل ، اخلاق اسلامی مقررات و شیوه های بازاریابی خودش را دارد و از نظم و انضباطی مشتق می شود که از هرگونه دوگانگی بین منافع سازمانی و منافع اجتماعی جلوگیری می کند.
این مقاله بر نقش بازاریابان در بهبود رفاه افراد و جوامع و ارائه چارچوبی به منظور تجزیه و تحلیل ارتباط بین اخلاق اسلامی و رفاه اجتماعی در بازاریابی با شخص رو به رو تاکید دارد. چند مسئله در مورد بازاریابی شناسایی شده است و سهم آموزه های اسلامی نیز مورد بررسی قرار گرفته است. این مقاله ، معضلات اخلاقی نوظهور و همچنین ضرورت مقابله با آنها را به منظور تقویت امور اجتماعی مورد بررسی قرار می دهد تا از هدایت رفتاری و اخلاقی اطمینان حاصل سازد. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Marketing and Ethics: What Islamic Ethics Have Contributed and the Challenges Ahead |
This article examines the role of Islamic ethics in the marketing field. It presents Islamic contributions to the field by referencing original sources and concepts that are often not easily available to researchers and practitioners alike. In foundational texts, Islamic ethics have their own marketing practice prescriptions, practices that are driven by a discipline which shuns any dichotomy between organizational and societal interests.
The paper underscores the role of marketers in improving the well-being of individuals and the community and presents a framework for analyzing the link between Islamic ethics and societal welfare vis-a-vis marketing. Several marketing issues are identified and the contributions of Islamic teachings are presented. This paper, too, identifies emerging ethical dilemmas and the necessity to tackle them in a way that strengthens the role of marketing in societal affairs and ensures morally driven conduct. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: بازاریابی و اخلاق؛ اخلاق اسلامی چه سهمی دارد و چالش های پیش رو |
|
عنوان انگلیسی: Marketing and Ethics: What Islamic Ethics Have Contributed and the Challenges Ahead |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۳ |
سال انتشار : 2014 | نشریه: اسپرینگر – Springer |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 6715 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 521.97Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت کسب و کار و مدیریت بازرگانی |
|
مجله: مجله اخلاق کسب و کار – Journal of Business Ethics | |
دانشگاه: دانشکده مدیریت بین المللی، کالج کسب و کار و فناوری اطلاعات Eberly، دانشگاه ایندیانا، ایالات متحده آمریکا |
|
کلمات کلیدی: مبادله بازاریابی ، اخلاق اسلامی، اخلاق بازاریابی، دین و کسب و کار، عملکرد بازاریابی | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است |
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Marketing and Ethics: What Islamic Ethics Have Contributed and the Challenges Ahead |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.