دانلود رایگان مقاله فارسی

دانلود رایگان مقاله تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر کودکان

دانلود رایگان مقاله تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر کودکان

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله بازرگانی ، جامعه شناسی

.

—————–

چکیده ای از مقدمه آغازین ” مقاله تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر کودکان ” بدین شرح است:

شیوع رو به رشد چاقی و افزایش کودکان مبتلا به چاقی باعث توجه علمی، سیاسی و اجتماعی به این قضیه شده است. غذاهائی که به کودکان فروخته میشود بیش از حد شیرین و چرب بوده و با توصیه های رژیم های غذایی کودکان در تناقض می باشند. ارتباط معنی داری بین نمایش تبلیغات تلویزیونی (Television advertisement) و مصرف الف) مارکهای تجاری تبلیغ شده ب) انواع مختلف غذاهای پر انرژی تبلیغ شده ج) کلیه مواد غذائی وجود دارد. کودکان اغلب از قصد و نیت تبلیغات آگاهند ولی از مهارت هائی که دارند استفاده نمی کنند مگر اینکهصریحاً به آنها یادآوری شود که چه واکنشی باید داشته باشند.

سیاستگذاران، سازمانهای مربوط به مصرف کنندگان و آنهایی که درگیرند با خدمات روزانه کودکان می توانند تلاش بیشتری در قدرتمند کردن کودکان داشته باشند. ابتدا با استراتژی های قدرتمندی در جهت افزایش اطلاعات سلامت مواد غذائی در بین کودکان و خانواده هایشان شروع کرده و در مرحله بعد بر افزایش مهارت های مصرفی کودکان تمرکز می کنند.

کلیدواژه ها: تبلیغات؛ مصرف؛ غذاهای پر انرژی؛ تلویزیون؛ کودکان

————-

مشخصات مقاله:

دسته : بازاریابی

عنوان  :  مقاله تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر کودکان

قالب بندی : pdf

قیمت : رایگان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا