دانلود رایگان مقاله فارسی

دانلود رایگان مقاله تجارت الکترونیکی تلفیقی و فرآیند تعیین الگوهای سودمند تجاری

دانلود رایگان مقاله تجارت الکترونیکی تلفیقی و فرآیند تعیین الگوهای سودمند تجاری Data Mining

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله کامپیوتر ، فناوری اطلاعات

—————–

چکیده ای از مقدمه آغازین ” مقاله تجارت الکترونیکی تلفیقی و فرآیند تعیین الگوهای سودمند تجاری ” بدین شرح است:

ما نشان می دهیم که حوزه تجارت الکترونیکی می نواند همه اجزا مورد نیاز برای یک فرآیند موفق تعیین الگوهای سودمند تجاری را فراهم سازد و در عین حال عقیده داریم که این یک حوزه موثر برای فرآیند ذکر شده است . ما بر اساس تجاربمان در شرکت نرم افزاری بلو مارتینی (Blue Martini ) در ارتباط با معماری تلفیقی توضیح خواهیم داد تا نشان دهیم که این امر بر اساس تجربه صورت گرفته است .

معماری به طور قابل توجهی می تواند زمان انجام پیش پردازش ، پاک سازی و اقدامات شناخت داده ها را کاهش دهد که معمولاً این کارها حدود ۸۰% زمان پروژه های کشف اطلاعات  را در بر می گیرد . به منظور پشتیبانی از ثبت داده ها و فوق داده ها که برای فرآیند کشف مفید است ، ما تاکید می کنیم که جمع آوری داده ها در لایه سرویس دهنده کاربردی صورت بگیرد نه در سرویس دهنده وب.

توضیح داده خواهد شد که پل های انتقال داده بین سیستم های پردازش گردش کار یا جریانهای رخدادی خریدار ( به طور مثال : جریان کیلیک) و محل انبار داده ها مورد نیاز است همچنین به تفصیل در ارتباط با استخراج اطلاعات ، کاری که نیاز مند داشتن چندین دیدگاه از داده ها از طریق گزارش، الگوریتم های data mining  تجسم و OLAP  می باشد ، توضیح خواهیم داد . و با بیان چندین چالش در این زمینه مقاله خود را به پایان خواهیم برد .

————-

مشخصات مقاله:

دسته : کامپیوتر ، فناوری اطلاعات

عنوان  :  مقاله تجارت الکترونیکی تلفیقی و فرآیند تعیین الگوهای سودمند تجاری

قالب بندی : word

قیمت : رایگان

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا