ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله خدمات پایداری در محل فروش

ترجمه فارسی مقاله خدمات پایداری در محل فروش

مقاله ترجمه شده خدمات پایداری در محل فروش مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت استراتژیک، مدیریت کسب و کار می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Sustainability service in-store

خرید ترجمه فارسی مقاله خدمات پایداری در محل فروش

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  خدمات پایداری در محل فروش
اگرچه اغلب اوقات گفته می شود که خرده فروشان به دلیل موقعیت راهبردی مهم خود بین تولید و مصرف، نقشی کلیدی در ارتقاء و بهبود پایداری ایفا می کنند( گان و مونت ۲۰۱۴، فونتس ۲۰۱۱، چکانیکوا و لهنر ۲۰۱۴، چکانیکوا و مونت ۲۰۱۵)، خرده فروشی پایدار در گذشته، به ندرت از نظر علمی مورد توجه قرار گرفته است( بانسال و کیلبورن ۲۰۰۱، چکانیکوا و مونت ۲۰۱۵). با این حال، این روند به تازگی شروع به تغییر کرده است و طیف وسیعی از کار ها و مطالعات بر روی خرده فروشی پایدار در حال انجام است( ویز و همکاران ۲۰۱۲).

مطالعات قبلی به بررسی و بحث در مورد میزان پایداری خرده فروشی پرداخته اند و مطالعات موردی جدید بایستی به بررسی برنامه ها و طرح های ویژه خرده فروشی پایدار بپردازند( برای مثال،لیندگرین و هینگلی ۲۰۰۳، گوورک ۲۰۱۱). تحقیقات در زمینه خرده فروشی پایدار نیز به بررسی شیوه تاثیر پذیری ادراکات، انتخاب ها و عملکرد مصرف کننده از اقدامات پایدار خرده فروشان پرداخته اند( گوپتا و پیرسچ ۲۰۰۸، کیم و همکاران ۲۰۱۴، ویلیامز و همکاران ۲۰۱۰). با این حال در زمینه خرده فروشی پایدار، مطالعاتی که به بررسی نقش خدمات در محل فروش در ارتقای پایداری پرداخته باشند معدود هستند. اگرچه کار دستیار فروشگاه گاهی مواقع در تحلیل بازاریابی سبز( فانتس ۲۰۱۴ الف) و یا در مطالعات مصرف پایدار( لهتر ۲۰۱۵) گنجانده شده است، با این حال توجه کمی در این مطالعات به خود جلب کرده است. این نقیصه با توجه به نقش مهم خدمات در مطالعات خرده فروشی( براون و دانت ۲۰۰۹، کرول و لوی ۲۰۰۹، المز و همکاران ۲۰۱۰، گرول و لوی ۲۰۰۷) و با توجه به درجه استفاده از عملیات خدمات پایداری توسط خرده فروشان، جای تعجب دارد.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Sustainability service in-store
 While it is often argued that retailers, due to their strategically important position between production and consumption, have a key role to play in the promotion of sustainability (Gunn and Mont 2014, Fuentes 2011, Chkanikova and Lehner 2014, Chkanikova and Mont 2015), sustainable retail has only received scant academic attention in the past (Bansal and Kilbourne 2001, Chkanikova and Mont 2015). This is, however, beginning to change and there is now a growing body of work on sustainable retailing (Wiese et al. 2012).

Previous studies have examined and discussed how sustainable retailing is and should be conducted via case studies of specific sustainable retailing initiatives and programmes (e.g., Lindgreen and Hingley 2003, Goworek 2011). Research in the field of sustainable retail has also addressed how retailers’ sustainability actions shape the perceptions, choices and practices of consumers (Gupta and Pirsch 2008, Kim et al. 2014, Williams et al. 2010). However, still largely missing from the field of sustainable retail are studies that examine the role that in-store service provision plays in the promotion of sustainability. While the work of the shop assistant is at times included in the analysis of green marketing, (Fuentes 2014a) or in sustainable consumption studies (Lehner 2015), the attention it receives in these studies is cursory. This deficiency is surprising given the prominent role that service is often attributed in retail studies more broadly (Brown and Dant 2009, Grewal and Levy 2009, Elms et al. 2010, Grewal and Levy 2007), and given the degree to which retailers now incorporate sustainability service practices.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: خدمات پایداری در محل فروش: کار های خدماتی و ارتقای مصرف پایدار
عنوان انگلیسی:  Sustainability service in-store: Service work and the promotion of sustainable consumption
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  18 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۰
سال انتشار : 2016 نشریه:   امرالد – Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8861 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 663.55Kb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت استراتژیک، مدیریت کسب و کار
مجله: مجله بین المللی مدیریت خرده فروشی و توزیع – International Journal of Retail & Distribution Management
دانشگاه: گروه مدیریت خدمات و مرکز تحقیقات خرده فروشی، دانشگاه لند، هلسینگبورگ، سوئد
کلمات کلیدی:  خدمات، پایداری، مصرف پایدار، نظریه تکرار، خرده فروشی سبز، انبار

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Sustainability service in-store

خرید ترجمه فارسی مقاله خدمات پایداری در محل فروش

 

مطالب مرتبط

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا