ترجمهترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله رابطه بین مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ای

ترجمه مقاله رابطه بین مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ای

employee involvement, partnership management

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله رابطه بین مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ای اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله رابطه بین مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ای ” بدین شرح است:

هدف- هدف این مقاله بررسی ارتباطات بین مشارکت کارمند، مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ی یک سازمان در صنعت خودروسازی تایلند است.
طرح/روش شناسی/رویکرد- ابزار اندازه  گیری این مقاله برای مشارکت کارمند، مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره  یک سازمان براساس بررسی گسترده ای از  ادبیات تحقیق بکارگرفته و توسط متخصصان، اعتبارشان تأیید شد. ابزار اندازه گیری نیز به طور آزمایشی بررسی شدند. داده ها از طریق فنون آماری متفاوت به منظور تضمین روائی و پایائی در قالب مدل سازی معادلات ساختاری تحلیل شدند. مدل فرضی ازطریق تحلیل مسیر آزمون شد.
یافته ها- مطالعه به این نتیجه رسید که مقیاس های مشارکت کارمند، مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ی یک سازمان به صورت معقول و منطقی در صنعت خودروی تایلند می  باشد. مشارکت کارمند نه تنها تأثیر مثبت و مستقیمی بر مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ی یک سازمان دارد بلکه تأثیر مثبت و غیرمستقیم قابل ملاحظه ای بر عملکرد زنجیره ی یک سازمان به واسطه  مدیریت مشارکتی دارد.
کاربردها/ محدودیت های تحقیق- توزیع پرسشنامه های کاغذی نمونه راحتی   بودند. اگرچه، داده ها از ۲۱۱ شرکت جمع آوری شد، تنها ۱۹% آن ها بیشتر از یک پاسخ را ارائه دادند. تحقیق آینده بهتر است از روش های نمونه گیری تصادفی مختلفی استفاده کند و دلایل و روش های بهبود نرخ پایین پاسخگویی چندگانه را بررسی کند.
کاربردهای عملی- نتایج این مطالعه برای مدیران در صنعت خودروسازی کشورهای در حال توسعه که مایل به بهبود مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره از مجرای مشارکت کارمندان می باشد، مورد استفاده است.
اصالت/ارزش- این مطالعه یکی از اولین هایی است که ارتباط میان مشارکت کارمند داخلی، مدیریت مشارکتی خارجی و عملکرد زنجیره ی یک سازمان را در صنعت خودروسازی یک کشور تازه صنعتی شده مانند تایلند بررسی می کند. این مطالعه را می توان در تحقیقات آینده مرتبط با مفهوم جدید مدیریت کیفیت زنجیره تأمین بکاربرد.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: The relationship between employee involvement, partnership management and supply performance
عنوان فارسی مقاله: ارتباط بین مشارکت کارمند، مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره یافته هایی از یک کشور در حال توسعه
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۷
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا