ترجمهترجمه مقالات فناوری اطلاعاتترجمه مقالات کامپیوتر

دانلود ترجمه مقاله راه حل های پویای سیسکو برای دانشکده های قرن ۲۱

ترجمه مقاله راه حل های پویای سیسکو برای دانشکده های قرن ۲۱

راه حل های پویای سیسکو برای دانشکده های قرن 21

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله راه حل های پویای سیسکو برای دانشکده های قرن ۲۱ اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله راه حل های پویای سیسکو برای دانشکده های قرن ۲۱ ” بدین شرح است:

دانشجویان دانشگاه و دانشکده های امروزی، فعال، پر جنب و جوش و به دنبال فناوری می باشند. آن ها با مجموعه ای از تجهیزات قابل حمل مانند رایانه های جیبی، دستگاه های بازی، دوربین، تلفن، و لپ تاپ، وارد این محیط می گردند. در خانه، آن ها در شبکه های بی سیم به جستجو پرداخته و به دانلود موزیک، چت کردن، ارسال پیام متنی و اشتراک ویدئوها بر روی یوتوب می پردازند. این نسل ارتباطی از شبکه های بی سیم جدانشدنی می باشد. در این محیط، آن ها انتظار یا درخواست دسترسی به شبکه های بیسیم LAN دارند. برای این نسل از دانشجویان فعال ، اینترنت مثل اکسیژن حیاتی می باشد. شبکه های بی سیم یکپارچه سیسکو باعث ایجاد توان برای نهادهای اموزش عالی برای جرکت فراتر از شبکه بی سیم برای ارائه خدمات سیار به تمام بخش های آموزشی می باشد. سیسکو موشن به عنوان استراتژی و نگرشی برای ارائه راه حل های محرک مرتبط به صنایع بوده در حالی که به ساده سازی کاربرد و کاهش هزینه  منابع فناوری اطلاعات می پردازد. سیسکو موشن رویکرد کلی را برای انتقال آسان ایجاد می کند که به ادغام برنامه های کاربردی، تجهیزات و شبکه به عنوان پلتفرم می پردازد.
مقدمه راه حل های پویا بکارگرفته شده توسط نهادهای اموزشی عالی می بایست نیاز این نسل پرتحرک را برآورده کرده در حالی که می بایست به طور بصرفه نیازهای دانشکده، کارکنان، مجریان و بازدیدکنندگان را مد نظر قرار دهد.
– دانشجویان از شبکه های محلی بی سیم برای دسترسی به سایت های شبکه اجتماعی همانند فیس بوک و دانلود مواد آموزشی استفاده می کنند. دانشجویان همچنین از شبکه های محلی بی سیم برای انجام فعالیت های اداری (همانند ثبت نام، گرفتن نمرات، پارکینگ) و دسترسی به اینترنت استفاده می کنند.
– دانشکده ها به دنبال راه حل های موثری می باشند که تجارب اموزشی ( همانند سرشماری در کلاس، اشتراک رسانه، منابع آنلاین) را افزایش داده و و کمکی برای پژوهش ( برای نمونه، گرداوری داده های میدانی) باشد. اعضای دانشکده  همچنین از شبکه های بی سیم برای فعالیت های اداری ساده، پشتیبانی از دسترسی آسان به وب سایت، اطلاع رسانی به دانشجویان در مورد لغو کلاس و نمره و افزایش همکاری کلاسی استفاده می کنند.
مدیران و کارکنان شبکه های بی سیم را به عنوان ابزاری برای بهبود فعالیت ها و بالا بردن بازدهی از طریق دسترسی سیار با ابزارهای ارتباطی  همانند ایمیل، پیام فوری و تقویم ها مد نظر قرار می دهند. مدیران همچنین شبکه های بی سیم را به عنوان روشی برای کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش امنیت و ایمنی محیط مد نظر قرار می دهند.
بازدیدکنندگان همچون دانشجویان احتمالی، فارغ التحصیلان، والدین، مدرسان، و شرکت کنندگان کنفرانس نیازمند به دسترسی شبکه های بی سیم امن برای مشارکت و دسترسی به منابع دانشگاه می باشند.
چالش مربوطه برای دانشگاه ها و دانشکده ها ایجاد یک شبکه فعال قوی، سیار، و ارتباط از مبدا به مقصد می باشد که نیازها و شرایط لازم منحصر به فرد را تامین کرده و این کار را در محدوده بودجه شان انجام دهند.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Cisco Mobility Solutions for the 21st Century University: Higher Education in Motion
عنوان فارسی مقاله: راه حل های پویای سیسکو برای دانشکده های قرن ۲۱: تحرک در آموزش عالی.
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۹

 

.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا