دانلود رایگان مقاله سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی
دانلود رایگان مقاله سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی
.
. بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی
.
چکیده ای از مقدمه آغازین ” مقاله سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی ” بدین شرح است:
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار میرود. CRM در واقع با حفظ مشتریان سودآور فعلی و جذب مشتریان بالقوه موجب افزایش و ثبات در فروش و سود شرکتها در بلند مدت میگردد.
بانک ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری میتواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. بانک ها برخی روشهایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود میدهد بکار می برند. مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی ای برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی شامل تمام فعالیتهای مرتبط با مشتریان بی واسطه همچون شرکتها می باشد .
واژگان کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) ، بانک، وفاداری مشتری، ارزش مشتری، استراتژی سازمانی
——————–
مشخصات مقاله:
دسته : مدیریت
عنوان : حکمرانی خوب مفهومی نو در مدیریت دولتی
قالب بندی : word
قیمت : رایگان
.
جهت دانلود رایگان مقاله سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی اینجا کلیک کنید.
.