ترجمهترجمه مقالات الکترونیکترجمه مقالات برق

دانلود ترجمه مقاله طیف بهره-اشباع شده نامتقارن در تقویت کننده های پارامتریک فیبر نوری

ترجمه مقاله طیف بهره-اشباع شده نامتقارن در تقویت کننده های پارامتریک فیبر نوری

ترجمه مقاله

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله طیف بهره-اشباع شده نامتقارن در تقویت کننده های پارامتریک فیبر نوری اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ”ترجمه مقاله طیف بهره-اشباع شده نامتقارن در تقویت کننده های پارامتریک فیبر نوری ” بدین شرح است:

ما هم با آزمایش و هم بصورت محاسباتی، یک عدم تقارن طیفی ناخواسته،در طیف بهره-اشباع شده ی تقویت کننده های پارامتریک فیبر نوری تک-پمپ را اثبات می کنیم. حاصل اندرکنش میان ترکیب چهار موج مرتبه-بالاتر و امواج پراکنده کننده تابش شده به عنوان اثری از تجزیه مرتبه سوم -بسته به ناتنظیمی آن با توجه به  پمپ-  بر انتقال انرژی به سیگنال تاثیر می گذارد،و تقارن بهره ی مورد انتظار از ملاحظات تطبیق-فاز را،در تقویت کننده ی اشباع نشده ازبین می برد. نشان داده شده است که ویژگی عدم تقارن طیف اشباع شده،مخصوصن به مشخصه های پاشندگی تقویت کننده بستگی دارد و ازدیاد محلی را برای مقادیر تجزیه معین نشان می دهد.
۱٫مقدمه:
 معمولا از تقویت پارامتری نوری،مبنی بر ترکیب چهار-موجی،و تکیه بر ویژگی غیرخطی بودن مرتبه سوم فوق سریع فیبرهای نوری،برای پردازش سیگنال تمام اپتیک –مانند تولید پالس،تبدیل فرکانس،بازتولید دامنه و غیره [۱-۳]- استفاده می شود. پاسخ بهره ی سریع تقویت کننده های پارامتری فیبر نوری اشباع شده(FOPA)، شدت نوسان سیگنال ورودی را کاهش می دهد[۲,۴]. چنین کاربردی،نیازمند است که تقویت کننده در حالت اشباع شده ی خود کار کند و بنابراین، به این نیاز برای رفتار مناسب طیف های بهره ی اشباع شده ی FOPAها، تکیه می کند. FOPAهای تک-پمپ که در حالت بهره ی خطی کار می کنند،تنها یک محصول FWM(ترکیب چهار موج) عمده دارند،که به طور متقارن با فرکانس پمپ قرار دارد.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Asymmetric gain-saturated spectrum in fiber optical parametric amplifiers
عنوان فارسی مقاله: طیف بهره-اشباع شده نامتقارن در تقویت کننده های پارامتریک فیبر نوری.
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۲۱
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا