ترجمهترجمه مقالات پزشکی

دانلود ترجمه مقاله مراقبت مامایی مداوم و افزایش وزن دوران بارداری در زنان چاق

ترجمه مقاله مراقبت مامایی مداوم و افزایش وزن دوران بارداری در زنان چاق

 

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله مراقبت مامایی مداوم و افزایش وزن دوران بارداری در زنان چاق اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله مراقبت مامایی مداوم و افزایش وزن دوران بارداری در زنان چاق ” بدین شرح است:

افزایش شیوع چاقی در زنان باردار در استرالیا و دیگر کشورهای توسعه یافته یک نگرانی مشخص و معنی دار در زمینه سلامت عمومی می باشد. چاقی زنان به عنوان یک خطر در حال افزایش می باشد که به صورت جدی مورد بررسی قرار گرفته است و در زمینه جلوگیری از افزایش وزن و دیگر مراقبت ها پیشنهاداتی شده است. شواهد محدودی برای حمایت کردن از رژیم غذایی مناسب و سبک زندگی فعال به منظور کاهش وزن وجود دارد و ارزیابی های کمی در این زمینه صورت گرفته است. هدف اولیه این پروژه ارزیابی تاثیر پیوستگی و مداومت مراقبت مامایی و بارداری برای جلوگیری کردن از افزایش وزن در زنان چاق می باشد. اهداف ثانویه این مطالعه ارزیابی تاثیر مداوم بودن مراقبت های بارداری بر: تجربه زنان از مراقبت های بارداری، رضایت زنان از این مراقبت ها و یک سری از فاکتورهای فیزیولوژیکی است.
روش ها/ طراحی:
دو آزمایش کنترل شده تصادفی (RCT) بر روی زنان تازه باردار شده در ویکتوریای استرالیا انجام شد. شرکت کنندگان زنانی بودند که تازه باردار شده بودند و دارای BMI بزرگ تر و مساوی ۳۰ بودند که کمتر از ۱۷ هفته از بارداری آنان می گذشت. زنانی که مورد بررسی قرار گرفته بودند کسانی بودند که به صورت پیوسته در مدل مراقبت بارداری شرکت می کردند و اطلاعاتی را در زمینه افزایش وزن در دوران بارداری دریافت کردند. زنانی که در گروه شاهد قرار داشتند مراقبت های روتین به همراه برخی اطلاعات مشابه در زمینه چاق شدن در دوران بارداری را دریافت می کردند. افزایش وزن در طول دوران بارداری، استانداردهای مراقبتی، اطلاعات پزشکی و بارداری از گزارشات پزشکی استخراج گشت.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Continuity of midwifery care and gestational weight gain in obese women: a randomised controlled trial
عنوان فارسی مقاله:  استمرار مراقبت مامایی و افزایش وزن دوران بارداری در زنان چاق: یک آزمایش کنترل شده تصادفی.
دسته: پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۸
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا