ترجمه مقالات مدیریت
دانلود ترجمه مقاله بهبود موفقیت بازاریابی اهمیت تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی
ترجمه فارسی مقاله بهبود موفقیت بازاریابی اهمیت تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : بهبود موفقیت بازاریابی اهمیت تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی |
سازمان های موفق، راهبردهای بازاریابی خود را با تغییرات و نوسانات بازار انطباق می دهند. مرز گستران ، نظیر فروشندگان، به این دلیل که قادرند تا خود را درون شبکه های اجتماعی خارج از سازمان قرار دهند، یک نقش کلیدی در توسعه دانش بازاری ایفا می کنند. ولی در صورتی که این دانش تنها در اختیار مرز گستران باشد، نمی توان از آن برای بهبود عملکرد شرکت بهره برد.
هدف این مطالعه بررسی تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی و توانایی آن برای بهبود موفقیت بازاریابی است (یعنی نوآوری برنامه بازاریابی، کارایی نسبی و اثر بخشی نسبی). در عین حال، با بررسی تاثیر پنج عامل موثر فرضی بر تبادل دانش ضمنی، این تحقیق، دستور العملی را در اختیار مدیران فروش و بازاریابی که در صدد بهبود تبادل دانش ضمنی خود ودست یابی به موفقیت بازاریابی هستند، می گذارد. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Improving marketing success: The role of tacit knowledge exchange between sales and marketing |
Successful organizations adapt their marketing strategies to marketplace changes. Boundary spanners, such as salespeople, because they are able to embed themselves in social networks outside the organization, play a key role in developing marketplace knowledge. However, if this knowledge remains solely with the boundary spanners, it cannot be used effectively to improve firm performance. This study investigates tacit knowledge exchange between sales and marketing and its ability to enhance marketing success (i.e., marketing program innovativeness, relative efficiency, and relative effectiveness). In addition, by examining five antecedents hypothesized to influence tacit knowledge exchange, it provides guidance to sales and marketing managers, who desire to improve tacit knowledge exchange, and, in turn, marketing success. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: بهبود موفقیت بازاریابی: نقش مبادله دانش ضمنی بین بخش فروش و بازاریابی |
|
عنوان انگلیسی: Improving marketing success: The role of tacit knowledge exchange between sales and marketing |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۰ |
سال انتشار : 2014 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 9064 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 644.97Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت دانش و مدیریت بازرگانی |
|
مجله: مجله پژوهشی کسب و کار – Journal of Business Research | |
دانشگاه: دانشگاه تگزاس، دانشکده تجاری راولز، لوبوک، ایالات متحده آمریکا |
|
کلمات کلیدی: تبادل دانش ضمنی، فروشنده، موفقیت بازاریابی، نوآوری فرایند بازاریابی، کارایی بازاریابی، اثر بخشی بازاریابی، شبکه های اجتماعی | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است | |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.