دانلود رایگان مقاله فارسی

دانلود رایگان مقاله نهضت کاهش قیمت تمام شده از تئوری تا عمل

دانلود رایگان مقاله نهضت کاهش قیمت تمام شده از تئوری تا عمل

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله مدیریت اقتصادی

.

————-

چکیده ای از مقدمه آغازین ” مقاله نهضت کاهش قیمت تمام شده از تئوری تا عمل ” بدین شرح است:

امروزه در محیط کسب و کار و تولید که لحظه به لحظه دستخوش تغییرات شده وبر پیچیدگی هایش افزوده  می گردد، همراهی و غنی سازی نهضت کاهش قیمت تمام شده کالاها و خدمات بعنوان راهبردی مهم در جهت حفظ منافع و رقابت پذیری و در معنای عام تر موجبات بقای بنگاههای اقتصادی را فراهم خواهد نمود.

آنچه مسلم است اینکه تجارت در محیطی باز و غیر قابل پیش بینی صورت می پذیرد و شایسته است یک استمرار زمانی در جهت ارائه راهکارهای خلاق و پویا و اجرائی نمودن آنها بکار گرفته شود.

در کشور ایران با وجود هدفمند شدن یارانه حاملهای انرژی ،تولیدکنندگان باعزم بیشتری خود را با نهضت کاهش قیمت تمام شده همگام نموده اند که البته  می بایستی با نگاهی فرا بخشی به موضوع پرداخت .

با اندکی تأمل در می یابیم نامگذاری سال  ۱۳۹۰بنام سال جهاد اقتصادی از سوی رهبر معظم  انقلاب توأم با بصیرت و درایتی عظیم و مناسب با احوالات اقتصادی جامعه صورت پذیرفته که درعین حال مشارکتهای مردمی و بسیاری از موضوعات مهم تأثیرگذار در اقتصاد بنگاهی و ملی را شامل گردیده است.
خوشبختانه تئوری ادغام دو وزارتخانه بازرگانی و صنایع و معادن بطوری ویژه تسهیل کننده پیشبرد اهداف نهضت کاهش قیمت تمام شده خواهد بود چرا که سابقا وزارت صنایع با تمرکز بر نهضت مذکور و ارائه بسته های حمایتی و وزارت  بازرگانی با تمرکز برقیمت گذاری اصولی و با رویکرد صادرات محصولات اقدام می نمودند که این ادغام می تواند بسیاری از مولفه های تولید و صادرات را با حرکتی هماهنگ و به دور از موازی کاری و اتلاف هزینه و از همه مهمتر چابکی وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت پیش برده و هدفمند نماید.

————-

مشخصات مقاله:

دسته : مدیریت اقتصادی

عنوان  :  نهضت کاهش قیمت تمام شده از تئوری تا عمل

قالب بندی : word

قیمت : رایگان

.

download-mihanhamkar-comجهت دانلود رایگان مقاله نهضت کاهش قیمت تمام شده از تئوری تا عمل اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا