ترجمهترجمه مقالات شهرسازی

دانلود ترجمه مقاله هزینه و درآمد زیرساخت جاده ای در اروپا

ترجمه مقاله هزینه و درآمد زیرساخت جاده ای در اروپا

هزینه و درآمد زیرساخت جاده ای

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی  ترجمه مقاله هزینه و درآمد زیرساخت جاده ای در اروپا اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ”  ترجمه مقاله هزینه و درآمد زیرساخت جاده ای در اروپا ” بدین شرح است:

پیشینه و هدف پروژه IMPACT
براورد و درون یابی هزینه های بیرونی حمل و نقل به عنوان موضوع مهمی برای تحقیق و توسعه سیاست های حمل و نقل اروپا برای سال های زیادی بوده است. کمیسیون اروپا مسائلی را در مورد درون یابی هزینه های بیرونی در چندین مقاله راهبردی، همانند کتاب سبز در مورد قیمت گذاری عادلانه و کارآمد (۱۹۹۵)، کتاب سفید در مورد استفاده کارآمد، سیاست حمل و نقل اروپا ۲۰۱۰ و بررسی میان مدت ۲۰۰۶، مطرح کرده است. مسئله براورد هزینه بیرونی و درون یابی همچنین در سطح گسترده ای در چندین پروژه برنامه چارچوب اروپا ( برای نمونه UNITE PETS, ExternE, IMPRINT, REVENUE, MC-ICAM, TRENEN, GRACE) مورد بررسی قرار گرفته است.
با اصلاح بخشنامه ۱۹۹۹/۶۲/EC در مورد هزینه وسایل نقلیه سنگین برای استفاده در زیرساخت های خاص، این مسئله در پیشاپیش توجهات قرار گرفت. ماده ۱(۹) بخشنامه یورووینت ۲۰۰۶/۳۸/EC ( که به اصلاح ماده ۱۱ بخشنامه قدیمی ۱۹۹۹/۶۲/EC پرداخته است)، کمیسیون را ملزم کرده تا مدل عمومی کاربردی، شفاف و قابل درکی را برای ارزیابی تمام هزینه های بیرونی ( شامل هزینه هایی که به دلیل شرایط غیرجاده ای ایجاد می شوند)، بپردازد. این مدل به عنوان مبنایی برای محاسبه آینده هزینه های زیرساخت می باشد. این مدل همراه با تحلیل های تاثیرگذار بر روی درون یابی کردن هزینه های بیرونی برای تمام حالات حمل و نقل و استراتژی هایی برای پیاده سازی مرحله ای، می آید.
هدف بررسی IMPACT ارائه مرور کاملی از روش هایی که به برآورد هزینه بیرونی، و تحلیل استراتژی های درون یابی ، پرداخته که شامل ارزیابی تاثیر گزینه های مختلف می باشد. نتایج IMPACT ، بر مبنای مقدار بیشماری از مواد موجود در این موضوعات، می بایست به کمیسیون  در زمینه توسعه ارتباطات که بنا به درخواست بخشنامه ۲۰۰۶/۳۸/EC می باشد، کمک کند.
مسئله درون یابی هزینه های زیست محیطی، تصادفات و ازدحام به شدت در ارتباط با هزینه های زیرساخت می باشد. در چارچوب پروژه IMPACT، کمیسیون همچنین تحلیل از هزینه های زیرساخت را درخواست کرد. در مقایسه با فعالیت های دیگر در IMPACT ، حیطه در اینجا محدود به حمل و نقل جاده ای می باشد.
به طور مختصر، نتایج بررسی IMPACT در ارتباط با سه مورد قابل تحویل می باشد.
۱- قابلیت تحویل ۱- دفاتر مربوط به براورد هزینه بیرونی
۲٫ قابلیت تحویل ۲- گزارش هایی در مورد هزینه، مالیات و مخارج زیرساخت.
قابلیت تحویل ۳- گزارش در مورد استراتژی های درون یابی.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Road infrastructure cost and revenue in Europe
عنوان فارسی مقاله: هزینه و درآمد زیرساخت جاده ای در اروپا.
دسته: برنامه ریزی شهری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۸۹

 

.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا