ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله رابطه کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتری

ترجمه فارسی مقاله رابطه کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتری

مقاله ترجمه شده رابطه کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتری مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی، مدیریت کیفیت و بهره وری و مدیریت استراتژیک می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Service Quality, Customer Satisfaction and Loyalty: A Test of Mediation

خرید ترجمه فارسی مقاله رابطه کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتری

 .

 بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  رابطه کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتری
 این تحقیق در بانکی در ایران ، تهران در سال ۲۰۰۹/ ۲۰۱۰ انجام شده است. این گزارش نتیجه تحقیق میدانی است که به مشخص شدن کیفیت خدمات ارائه شده به وسیله بانک سپه کمک میکند و همچنین در این مطالعه رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتری مشخص میشود. در این تحقیق مدل استاندارد کیفیت خدمات برای ارزیابی کیفیت خدمات به کار رفته است، مدل گرملر و براون (۱۹۹۶) با کمی تجدید نظر برای ارزیابی وفاداری به کار رفته است و ابزاری که به وسیله بیتنرو هوبرت (۱۹۹۴) ارائه شده ، برای ارزیابی رضایت مشتری به کار رفته است.

تمرکز این تحقیق بر روی بانک سپه شعبه خیابان فاطمی در تهران، ایران است و ۱۴۷ نفر از مشتری های این بانک به عنوان نمونه در نظر گرفته شده اند. نتایج این تحقیق نشان میدهد که در تمام وجوه ، انتظارات مشتری فراتر از درک آنها از عملکرد بانک میباشد و در واقع کیفیت خدمات ارائه شده پایین است. بعلاوه، یافته های این تحقیق نشان میدهد که رضایت مشتری، نقش واسطه را در اثرات کیفیت خدمت در وفاداری خدمات دارد. این یافته بعدا توضیح داده خواهند شد.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Service Quality, Customer Satisfaction and Loyalty: A Test of Mediation
 The present research was conducted in a bank in Tehran, Iran, in 2009/2010. This report is the outcome of a field research, which aimed to determine the quality of services offered by Sepah Bank, and also to study the relationship between the service quality, satisfaction and loyalty. In this research, the service quality standard model has been used for evaluation of service quality, Gremler and Brown (1996) model with some revision was used for evaluating the loyalty, and the instrument offered by Bitner and Hubbert (1994) was used for evaluation of customer satisfaction.

The focus of this research is a Sepah Bank branch around Fatemi St., Tehran, Iran, and 147 customers of this bank were sampled. The results of this research show that in all aspects, customers’ expectation, are higher than their perceptions of the Bank’s operation, and in fact the quality of offered services is low. Besides, this research findings show that the customer satisfaction plays the role of a mediator in the effects of service quality on service loyalty. These findings are further explored.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتری: آزمون واسطه
عنوان انگلیسی:  Service Quality, Customer Satisfaction and Loyalty: A Test of Mediation
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۳
سال انتشار : 2010 نشریه:   Ccsenet
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8411 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 577.65Kb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی، مدیریت کیفیت و بهره وری و مدیریت استراتژیک
مجله: تحقیقات تجارت بین المللی – International Business Research
دانشگاه: دانشکده مدیریت، دانشگاه Sains مالزی
کلمات کلیدی:  کیفیت خدمات، سروکوال، رضایت، صداقت خدمات
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Service Quality, Customer Satisfaction and Loyalty: A Test of Mediation

خرید ترجمه فارسی مقاله رابطه کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتری

 

مطالب مرتبط:

 دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا