ترجمه مقالات مدیریت
دانلود ترجمه مقاله CRM به عنوان یک نگرش بازاریابی بر اساس اطلاعات مشتری
ترجمه فارسی مقاله CRM به عنوان یک نگرش بازاریابی بر اساس اطلاعات مشتری
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : CRM به عنوان یک نگرش بازاریابی بر اساس اطلاعات مشتری |
این پژوهش به بررسی و تشریح یکی از مهم¬ترین دستورالعملهای مهم در ارتباط با مدیران و مشتریان که بهعنوان مدیریت روابط با مشتری معروف است، میپردازد. مدیریت روابط مشتری، یک کلمه مخفف میباشد که متشکل از سه کلمه اصلی دیگر است که عبارتاند از مشتری، روابط، و مدیریت. مدیریت روابط مشتری دربرگیرنده همه ابعاد تغییر با مشتری بوده و بهنوبه خود عناصر اصلی را که در ارتباط با مشتریان میباشند، را در درون سازمان به وجود میآورد.
یکی از مهمترین و ارجحترین قوانین در مدیریت روابط مشتری فرمول ۴ پی(یا آمیخته بازاریابی ) میباشد. آمیخته بازاریابی درواقع یک کلمه مخفف شده بوده که دربرگیرنده قیمت، محصول، ارتقاء، و مکان فروش/توزیع میباشد. طول دوره حیات مشتری(CLV) یکی از دیگر ابزار احتمالی برای ارزیابی و اندازهگیری این رابطه به شمار میرود. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information |
This paper explains one of the most useful regulations in relation with managers and customers known as “CRM” . ”CRM“ is an acronym which is comprised of three main words , “CUSTOMER” , “RELATOINSHIP” & “MANAGEMENT” .”CRM“ includes all aspects of the exchange with customers and make whole elements within an organization relevant which are in relationship with customers .
one of the most important rules in “CRM” is 4P formula .4P is an abbreviation which is combined of “PRICE” , “PRODUCT” ,”PROMOTION” & “PLACE” .Customer life time value ,“CLV” , is one of the possible tools to measure this relationship . |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: مدیریت روابط مشتری (CRM) به عنوان نگرش بازاریابی بر پایه اطلاعات مشتری |
|
عنوان انگلیسی: CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۸ |
سال انتشار : 2012 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 7034 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 530.21Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت منابع انسانی و بازاریابی |
|
مجله: Procedia Technology | |
دانشگاه: گروه مهندسی صنایع، دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، ایران |
|
کلمات کلیدی: مدیریت روابط مشتری، رابطه مشتری، مدیریت | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.