موضوعات پیشنهادی پایان نامه مدیریت فرهنگی
موضوعات پیشنهادی پایان نامه مدیریت فرهنگی
موضوعات پیشنهاد شده برای پایان نامه رشته مدیریت فرهنگی :
۱- فرهنگ و ژنتیک.(مباحث و چالشها)
۲- ارزیابی روابط متقابل فرهنگ موجود ونظام سیاسی جامعه.
۳-ارزیابی روابط متقابل فرهنگ موجود و عقاید حاکم در جامعه.
۴- ارزیابی روابط متقابل فرهنگ موجود و نظام سازمانی و اداری کشور.
۵- بررسی موانع موجود در مسیر مصرف کالاهای فرهنگی و هنری در بین اقشار مختلف جامعه.
۶- به کارگیری و بسط مدل دو مرحله ای قیمتگذاری کالاهای فرهنگی و هنری.
۷- ارزیابی دیدگاههای متقابل فرهنگشناسان و اقتصاددانان در خصوص کالاهای فرهنگی.
۸- چالشهای فراروی سرمایهگذاری در حوزه فرهنگ و صنایع فرهنگی.
۹- شناسائی اثرات سیاستهای فرهنگی و نقش دولت در حوزه اقتصاد فرهنگ.
۱۰- بررسی نقش نخبگان در حوزه اقتصاد فرهنگ.
۱۱- شناسائی اثرات آموزش هنر به عامهی مردم به ویژه دانشآموزان مدارس.
۱۲- بررسی جایگاه و نقش صنایع فرهنگی در جامعه.
۱۳- نقش فرهنگ و اقتصاد فرهنگ در ایجاد و بسط کارآفرینی و اشتغال در جامعه.
۱۴- بررسی وضعیت اشتغال در بخش فرهنگ و شناسایی پتانسیلهای موجود و دلایل آن.
۱۵- بررسی جنبههای اقتصادی میراث فرهنگی.
۱۶- نقش فرهنگ و اقتصاد فرهنگ در توسعه همه جانبه جامعه.
۱۷- شناسایی چالشهای فراروی صنایع دستی.
۱۸- آسیبشناسی شیوههای تولید و عرضه صنایع دستی.
۱۹- طراحی و تدوین الگوی جامع و راهبردی بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری در ایران.
۲۰- طراحی و تدوین برنامهی استراتژیک بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری.
۲۱- طراحی استراتژیهای مناسب بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری.
۲۲- بررسی موانع کاربرد شیوههای بازاریابی علمی در حوزه کالاهای فرهنگی و هنری.
۲۳- طراحی مدل راهبردی آمیخته بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری.
۲۴- طراحی سیستم اطلاعات بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری.
۲۵- شناسایی اثرات عناصر محیط بازاریابی و میزان عرضه و فروش کالاهای فرهنگی و هنری.
۲۶- بررسی میزان تاثیرات عوامل چهارگانه موثر بر تصمیم خرید، بر خرید و استفاده از کالاهای فرهنگی و هنری.
۲۷- طراحی کانالهای توزیع کالاهای فرهنگی و هنری.
۲۸- شناسایی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری و ارایه الگوی مطلوب.
۲۹- طراحی الگوی مطلوب تحقیقات بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری.
۳۰- رابطه هوش فرهنگی و جهانی شدن.
۳۱- اثرات فرهنگ بر کارآفرینی.
۳۲- کارآفرینی در حوزه فرهنگ و کالاهای فرهنگی (موانع و چالشها و راه کارها)
۳۳- شیوههای مدیریت در ادبیات فارسی.(نثرو نظم فارسی)
۳۴- شیوههای مدیریت از دیدگاه قرآن کریم.(با ارجاع به تفاسیر موجود)
۳۵- ارزیابی روابط متقابل فرهنگ موجود و نظام هنجاری جامعه.
۳۶-شناسائی اثرات مصرف کالاهای فرهنگی و هنری در جامعه.
۳۷-ارزیابی روابط متقابل فرهنگ موجود و نظام خانواده.
۳۸- شناسائی عوامل موثر بر مصرف کالاهای فرهنگی و هنری در جامعه.
۳۹-به کارگیری و بسط مدل قیمتگذاری تعاملی کالاهای فرهنگی و هنری.
۴۰- بررسی موانع موجود در مسیر مصرف کالاهای فرهنگی و هنری در بین اقشار مختلف جامعه.
۴۱- چالشهای برنامهریزی فرهنگی در ایران.
۴۲- چالشهای سیاست گذاری فرهنگی در ایران.
۴۳- آینده فرهنگ و هنجارهای فرهنگی جامعه.
۴۴- اندازهگیری شاخصهای فرهنگی و تعیین میزان مشارکت پذیری افراد و سازمانها.
۴۵- تعیین گرایش مدیران فرهنگی به دیدگاههای مدیریتی عاملیت و خادمیت.
۴۶- بررسی پدیده مد و مدگرایی و ارایه الگوی مدیریت مد.
۴۷- جایگاه و وضعیت کرسیهای نظریهپردازی در حوزه علوم انسانی.
۴۸- تعامل مذهب و فرهنگ.
۴۹- روابط متقابل فرهنگ و فرهنگ سازمانی.
۵۰- نقش فرهنگ و شاخصهای فرهنگی در بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان سازمان ها.
۵۱- طراحی مدل مطلوب بهرهوری سازمانهای فرهنگی.
۵۲- ارزیابی عملکرد در فرهنگ ایرانی و دین اسلام.
۵۳- نظارت عمومی و فرهنگ.
۵۴- فرهنگ و رژیم غذایی و آثار آن.
۵۵- روابط فرهنگ و شاخصهای فرهنگی با میزان و نوع بیماریها در جوامع.
۵۶- بررسی میزان مصرف کالاهای فرهنگی و هنری در بین اقشار مختلف جامعه.
۵۷- اثرات فرهنگ و پدیدههای فرهنگی بر کارهای تیمی و گروهی.
۵۸- آینده خرده فرهنگهای موجود در جامعه با توجه به مقوله جهانی شدن.
۵۹- اسلام و جهانی شدن.
۶۰- راه کارهای افزایش فرهنگ خلاقیت و نوآوری در جامعه.
۶۱- نقش هوشهای مختلف(ریاضی، عاطفی و فرهنگی) در موفقیت مدیران در شرایط تنوع فرهنگی.
۶۲- نگاهی نو به فرهنگ و پدیدههای فرهنگی بر اساس منطق فازی.
۶۳- آسیبشناسی گرایش به زبان فارسی و از بین رفتن سایر زبانها و گویشهای مرسوم.
۶۴- نقش هوشهای فرهنگی در اثرگذاری بر مقوله جهانی شدن.
۶۵- واکاوی اساطیر ایرانی به منظور تقویت فرهنگ اصیل در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی.
۶۶- سنجش کارایی و اثربخشی نظامهای شورایی بر اساس شاخصهای فرهنگی موجود.
۶۷- نگاهی نو به جنگ بین تمدنها با توجه به مقوله جنگ نرم.
۶۸- واکاوی ریشههای جنگ نرم و پیشبینی نبرد بعدی.
—————–
مطالب مرتبط:
با سلام ودرود
اکثرقریب به اتفاق موضوعاتی که گذاشته اید قبلا کار شده لطفا موضوعات جدیدتری بگذارید.
باتشکر