ترجمه مقالات فناوری اطلاعاتترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله استخراج نیازهای مشتری از تیکت های رویداد در خدمات IT

ترجمه فارسی مقاله استخراج نیازهای مشتری از تیکت های رویداد در خدمات IT

مقاله ترجمه شده استخراج نیازهای مشتری از تیکت های رویداد در خدمات IT مربوط به رشته مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات و درباره مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت سیستم های اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی پیشرفته می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Towards Extracting Customer Needs from Incident Tickets in IT Services

خرید ترجمه فارسی مقاله استخراج نیازهای مشتری از تیکت های رویداد در خدمات IT

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  استخراج نیازهای مشتری از تیکت های رویداد در خدمات IT
در بسیاری از روابط خدمات، به منظور بدست آوردن بینش های ارزشمند از ملاقات (برخوردهای) مشتری به صورت سیستماتیک بهره برداری نمی شود. با این وجود، روش های استخراج متن و تجزیه و تحلیل ابزار موثری را فراهم می کند تا به صورت سیستماتیک پاسخ های مشتری را غربال کرده و به طور خودکار اطلاعات تجارت مرتبط را استخراج کند. در این پژوهش، روش یادگیری ماشینی را به عنوان یک محصول مصنوعی برای غربال اطلاعات رویداد در خدمات IT توسعه دادیم تا نیازهای مشتری را تشخیص دهد. روش را در زمینه ی جهان واقعی با فراهم آورنده ی IT که هزاران ticket رویداد را سالانه پوشش می دهد، پیاده سازی کرده و ارزیابی می کنیم.

نشان دادیم که ترسیم ticket های دریافتی برای مجموعه نیازهای مختص حوزه ای خاص ممکن و شدنی است- و بنابراین تماس های مشتری فراهم کننده را مقدور می سازد تا نیازهای برآورده نشده را با ارائه خدمات مناسب مورد بررسی قرار دهد. بنابراین، روش شناسی ای برای بازاریابی خدمات و مدیران نوآوری ارائه کرده ایم تا به صورت خودکار و مقیاس پذیر مبنای مشتری برای فرصت های فروش اضافی را مورد نظارت قرار دهد.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Towards Extracting Customer Needs from Incident Tickets in IT Services
 In many service relationships, customer encounters are not systematically exploited in order to gain valuable insights. However, text mining and analytics methods would provide effective means to systematically screen customer responses and automatically extract relevant business information. In this work, we develop a machine learning method as an artifact for screening incident information in IT Services to detect customer needs.

We implement and evaluate the method in a realworld context with an IT provider covering several thousands of incident tickets per year. We show that it is feasible to map incoming tickets to a domain-specific selection of needs—and, hence, enable the providers’ customer contacts to address unfilled needs with tailored service offerings. Thus, we contribute a methodology to service marketing and innovation managers to automatically and scalably monitor their customer base for additional sales opportunities.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: به سوی استخراج نیازهای مشتری از تیکت های رویداد در خدمات IT
عنوان انگلیسی:  Towards Extracting Customer Needs from Incident Tickets in IT Services
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۰
سال انتشار : 2016 نشریه:   آی تریپل ای – IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8634 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.33Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت سیستم های اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
مجله: هیجدهمین کنفرانس در انفورماتیک های کسب و کار – ۱۸th Conference on Business Informatics
دانشگاه: موسسه تحقیقات خدمات کارلسروهه، موسسه تکنولوژی کارلسروهه، آلمان
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Towards Extracting Customer Needs from Incident Tickets in IT Services

خرید ترجمه فارسی مقاله استخراج نیازهای مشتری از تیکت های رویداد در خدمات IT

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود مقالات کامپیوتر با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات فناوری اطلاعات با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی کامپیوتر

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا