اخبار دانشگاهی

پرداخت وام شهریه مشروط به دانشجویان پیام نور

پرداخت وام شهریه مشروط به دانشجویان پیام نور

.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه پیام نور از پرداخت وام شهریه به دانشجویان ترم جدید به شرط تعهد کتبی عدم انصراف خبر داد. مجید ضماهنی با اشاره به ثبت نام وام شهریه در دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام وام مذکور از ازتاریخ یک تیر ۹۵ آغاز شده و تا ۳۱ تیر۹۵ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دانشجویان دراین فرصت می توانند درخواست کتبی خود را به مرکز و واحدهای مربوطه خود ارایه دهند، دانشگاه نیز منتظر می ماند تا صندوق رفاه دانشجویان سهمیه دانشگاه را تخصیص دهد، سپس بعد از اختصاص سهمیه توسط صندوق رفاه، دانشگاه به همان نسبت این وام را به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور اختصاص می دهد.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه پیام نور افزود: پس از بررسی مدارک ارایه شده، دانشجویانی که به آنها وام تعلق می گیرد می توانند وام خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به شرایط وام گیرندگان گفت: دانشجویان مقطع کارشناسی هرترم تا سقف ۳۰۰ هزارتومان وام دریافت می کنند و سنوات آنها باید ۸ نیمسال باشد.

ضماهنی افزود: دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد هر ترم تا سقف یک میلیون و ۱۵۰ هزارتومان وام دریافت می کنند و سنوات آنها باید ۴ نیمسال تحصیلی باشد و دانشجویان دکتری ۲.۵ میلیون تومان وام دریافت می کنند و سنوات آنها باید ۸ نیمسال تحصیلی باشد.

وی ادامه داد: دانشجویان ترم جدید نیز به شرط تعهد کتبی که از تحصیل در دانشگاه پیام نور انصراف ندهند می توانند از ترم اول وام شهریه دریافت کنند.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به منابع وام شهریه این دانشگاه گفت: این وام از صندوق رفاه دانشجویان، بنیاد علوی، بانک صادرات و چند سازمان مختلف تامین می شود.

وی ادامه داد: توزیع وام از مهرماه آغاز می شود دانشجو در سیستم ثبت نام می کند و پس از نهایی شدن ثبت نام وی، این وام به حساب شهریه وی واریز می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا