دانلود رایگاندانلود رایگان پاورپوینت

دانلود رایگان پاورپوینت تولید نانو پودر با پاشش حرارتی

پاورپوینت تولید نانو پودر با پاشش حرارتی

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

بخشی از پاورپوینت تولید نانو پودر با پاشش حرارتی :

پودر‌ها ذرات ریزی هستند که از خُرد کردن قطعات جامد و بزرگ، یا ته‌نشین شدن ذرات جامدِ معلق در محلول‌ها به دست می‌آیند. بنابراین، نانوپودرها را می‌توان مجموعه‌ی از ذرات دانست که اندازه‌ی آنها کمتر از ۱۰۰ نانومتر است. (اگر یک متر را یک میلیارد قسمت کنیم، به یک نانومتر می‌رسیم. طبق تعریف، ساختار نانومتری ساختاری است که اندازه‌ی آن کمتر از ۱۰۰ نانومتر باشد.)

پودرها در سه حالت نانوپودر به شمار می‌آیند:
حالت اول: ساختار ذرات تشکیل‌دهنده‌ی پودر، در حد نانومتر باشد. یعنی اگر ساختار ذرات تشکیل‌دهنده‌ی یک پودر را به صورت یکی از اشکال منظم هندسی در نظر بگیریم، میانگین اندازه‌ی اضلاع آن بین ۱ تا ۱۰۰ نانومتر باشد. مهمترین اشکال هندسی، کُره و مکعب‌اند. اگر ساختار ذرات تشکیل‌دهنده‌ی پودر را کُره فرض کنیم، باید قطر کُره کمتر از ۱۰۰ نانومتر باشد و چنانچه ساختار آنها مکعب فرض شود، میانگین اضلاع مکعب باید در محدوده‌ی ۱ تا ۱۰۰ نانومتر قرار گیرد. برای مثال، بلورهای نمک طعام ساختاری مکعب‌شکل دارند. (شکل شماره‌ی ۱) یادآوری: اگر بیشترِ ذرات تشکیل‌دهنده پودر، ابعادی میان ۱ تا ۱۰۰ نانومتر داشته باشند، آن پودر، نانوپودر محسوب می‌شود.

————

مشخصات پاورپوینت:

نام پاورپوینت : پاورپوینت تولید نانو پودر با پاشش حرارتی

رشته: شیمی – فیزیک

.

download mihanhamkar com کالج پروژه پاورپوینت وایمکس پاورپوینت رشته کامپیوتر وایمکس چیست معرفی Wimax دانلود رایگان پاورپوینت دانلود رایگان آشنایی با وایمکس
.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا