دانلود پایان نامه اثرات تغییر شکل بال و بدنه هواپیما
پایان نامه اثرات تغییر شکل بال و بدنه هواپیما
جهت اخذ مدرک کارشناسی
بخشی از فهرست مقاله:
– مقدمه
۱-۱- مقدمه
۱-۲- اثرات انعطاف پذیری سازه بر روی دینامیک و کنترل هواپیما
۱-۲-۱- فلاتر
۱-۲-۲- اثر معکوس الران
۱-۲-۳- کاهش توان الویتور و رادر
۱-۲-۴- خستگی سازه ای
۱-۲-۵- تغییر دینامیک و کنترل پذیری هواپیما
۲- تحلیل استاتیکی اثر انعطاف پذیری بدنه بر روی پایداری طولی و سمتی
۲-۱- مقدمه
۲-۲- اثرات خمش بدنه ناشی از نیروی الویتور بر روی توان الویتور و پایداری طولی هواپیما ERROR! BOOKMARK NOT DEFINED.
۲-۳- اثرات خمش بدنه ناشی از نیروی دم عمودی و رادر بر روی توان دم عمودی و پایداری سمتی هواپیما
۲-۴- بررسی اثر انعطاف پذیری بدنه بر کاهش پایداری عرضی و طولی و نیز کاهش توان الویتور و رادر هواپیمای مسافربری ایران ۱۴۰
۲-۴-۱- بررسی کاهش پایداری طولی و توان الویتور
۲-۴-۲- بررسی کاهش پایداری سمتی و توان رادر
۳- معادلات حرکت شش درجه آزادی هواپیمای الاستیک
۳-۱- مقدمه
۳-۲- بدست آوردن معادلات حرکت هواپیمای الاستیک
۳-۲-۱ دینامیک جسم الاستیک نامقید
۳-۲-۲- محورهای میانگین
۳-۲-۳- مودهای ارتعاشی آزاد
۳-۲-۴- معادلات حرکت هواپیمای الاستیک
۳-۲-۵- نیروهای تعمیم یافته
۳-۲-۶- تعیین نیروهای آیرودینامیکی
۳-۲-۶-۱ تعیین نیروی برا و گشتاور پیچ ناشی از ارتعاش خمشی و پیچشی بال:
۳-۲-۶-۲- تعیین تغییرات نیرو و گشتاور آیرودینامیکی دم افقی با در نظر گرفتن خمش بدنه خمش بدنه
۳-۲-۶-۳- تعیین تغییرات نیرو و گشتاور آیرودینامیکی دم عمودی با در نظر گرفتن خمش بدنه
۴- تعیین فرکانسهای طبیعی و شکل مودها به روش شکل مودهای فرضی
۴-۱- مقدمه
۴-۲- روش شکل مودهای فرضی
۴-۲-۱- بدست آوردن معالات حرکت جرمهای متمرکز
۴-۲-۲- بدست آوردن شکل مودها و فرکانسهای طبیعی
و… جهت مشاهده فهرست کامل مطالب اینجا کلیک نمایید.
چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه اثرات تغییر شکل بال و بدنه هواپیما ” بدین شرح است:
در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمایید :
پشتیبانی سایت میهن همکار
شماره تماس:
۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)