دانلود رایگان پایان نامه بررسی رضایتمندی مشتریان بانک رفاه و ارتباط آن با کیفیت
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه آزاد : بررسی رضایتمندی مشتریان بانک رفاه و ارتباط آن با کیفیت
آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال
————-
چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه بررسی رضایتمندی مشتریان بانک رفاه و ارتباط آن با کیفیت ” بدین شرح است:
هدف این پژوهش در گام اول بررسی عوامل تاثیر گذار بر برداشت مشتری از کیفیت خدمات و در گام دوم بررسی ارتباط میان برداشت از کیفیت خدمات و رضایت مشتری می باشد . به این منظور محقق از مدلی براساس مقال های موکش کومار و تحقیقات ایشان در کشور مالزی و با افزودن یک عامل جدید به نام راحتی بر عوامل و ابعاد پیشتر مدل سروکوال بهره جسته است یعنی در جایی که با افزودن عامل ششم دسته بندی تازهای از این ابعاد بدست داده شد که عبارتند از ظواهر قابلیت اطمینان ، پاسخگو بودن خاطر جمع بودن همدلی و راحتی .
در این تحقیق ابتدا آمار توصیفی مربوط به وضعیت متغیر های تحقیق با به کار گیری جداول و نمودار ها به نمایش گذاشته شده و در ادامه برای آزمون فرضها و امار استنباطی از روش های اماری و ازمون های متفاوت استفاده گردیده است .
یافته های این پژوهش نشان می دهد در میان ابعاد کیفیت خدمات دو بعد قابلیت اطمینان و همدلی بیشترین تاثیر را بر داشت مشتری از کیفیت به خود اختصاص داده اند و ابعاد ظواهر خاط جمع بودن و پاسخگو بودن از لحاظ تاثیر گذاری در رده های بعدی قرار دارند و بعد راحتی بر برداشت مشتری از کیفیت خدمات تاثیری ندارند .
پاسخگو بودن وهمدلی به ترتیب بیشترین میزان خشنودی رادر بین مشتریان به خود اختصاص داده اند و مهمترین ابعادی هستند که در بانک رفاه وجود دارد و می توان به آنها تکیه کرد .
————-
مشخصات مقاله:
دسته: مدیریت اجرایی
عنوان پایان نامه : بررسی رضایتمندی مشتریان بانک رفاه و ارتباط آن با کیفیت
قالب بندی : pdf
قیمت : رایگان
.
جهت دانلود رایگان pdf پایان نامه بررسی رضایتمندی مشتریان بانک رفاه و ارتباط آن با کیفیت اینجا کلیک نمایید
دانلود پروژه و پایان نامه مدیریت |
.