دانلود رایگان پایان نامهکارشناسی ارشد

دانلود رایگان پایان نامه ارشد عمران – رفتار سازه های لوله ای مهاربندی شده در ساختمان های بلند در اثر زلزله

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران دانشگاه تربیت مدرس : رفتار سازه های لوله ای مهاربندی شده در ساختمان های بلند در اثر زلزله

جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد

رفتار سازه های لوله ای مهاربندی شدهدانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد عمران

 

در صورتیکه ارتفاع ساختمان از یک حد معینی بیشتر شود و جزو ساختمان های بلند قرار گیرد، سیستم های سازه ای متداول جوابگوی نیاز های ما نخواهند بو زیرا در ساختمان های بلند، صلبیت و پایداری ضوابط مهمتری را نسبت به مقاومت (مشخصه اصلی سازه های کوتاه) بیان میکنند. جهت پاسخگویی به نیازهای فوق، سیستم جدیدی تحت عنوان سیستم لوله ای ابداع شده است. این سیستم دارای چنان قابلیتی است که در بیشتر حالات مقدار مصالح سازه ای مورد استفاده در اینسیستم به نسبت ساختمانی که در آن از سیستم های قابی متداول استفاده شده باشد به نصف تقلقل پیدا میکند.

از جمله مزایای دیگر این سیستم، انعطاف پذیری زیاد آنها در تقسیم بندی فضاهای داخلی و کاهش تغییر مکان جانبی سازه می باشد. در این سیستم ها به علت انعطاف پذیری تیر های پیرامونی در قاب، تغییر شکل های ناشی از برش ایجاد میشود که این پدیده، تاخیر برشی نامیده میشود و سبب میگردد که ساختمان بلند لوله ای همانند یک تیر طره با مقطع صندوقه ای عمل نماید.

در این تحقیق سعی شده است علل و نحوه ایجاد پدیدیه تاخیر برشی در ساختمان های بلند لوله ای مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته و روش هایی برای کاهش این پدیدیه ارائه گردد.

پایان نامه بررسی رفتار سازه های لوله ای مهاربندی شده در ساختمان های بلند تحت تاثیر اثر زلزله مربوط به دانشگاه تربیت مدرس است و در ۱۵۳ صفحه نگارش شده است و از هرلحاظ پروژه ای جامع محسوب می شود.
بادبندهای زانویی,رفتار سازه خرپا,سازه ی لوله ای,مهار بندی ساختمان

————

مشخصات مقاله:

عنوان پایان نامه : پایان نامه بررسی رفتار سازه های لوله ای مهاربندی شده در ساختمان های بلند تحت تاثیر اثر زلزله

قالب بندی : pdf

دسته: رشته عمران

قیمت : رایگان

.

 

download-mihanhamkar-comجهت دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد رفتار سازه های لوله ای مهاربندی شده در ساختمان های بلند در اثر زلزله اینجا کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا