اخبار دانشگاهیکارشناسی ارشد

پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه امیرکبیر

پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه امیرکبیر

پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه امیرکبیر

اطّلاعیه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بدون شرکت در آزمون ورودی در سال تحصیلی ۹۶-۹۵
دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر اساس مصوّبه ۵/۵/۹۳ وزارت علوم تحقیقات و فنّاوری، تعداد محدودی دانشجوی واجد شرایط کارشناسی پیوسته ورودی ۹۱ دانشگاه ها و مؤسّسات آموزش عالی کشور را بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ پذیرش می نماید.
دانشجویان واجد شرایط کارشناسی می‌بایست حداکثر در مدّت هشت نیمسال دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین جزو ده درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند. داشتن میانگین کل بالای ۱۶ و حداقل ۱۱۰ واحد گذرانده تا پایان نیمسال ششم از دیگر شرایط لازم می‌باشد.
متقاضیان می بایست فرم اینترنتی مربوطه را از طریق وب سایت ثبت نام دانشگاه در تاریخ مذکور دریافت و تکمیل نمایند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.
مهلت پرکردن فرم تقاضا از تاریخ ۱/۶/۹۴ تا ۳۱/۶/۹۴ بوده و دانشگاه در قبول یا رد تقاضا بر اساس امتیاز مکتسبه مختار می باشد.
به متقاضیانی که حد نصاب امتیاز را کسب نمایند پذیرش اوّلیه داده شده و نتیجه از طریق سایت اصلی دانشگاه اعلام می گردد. بدیهی است اعلام نتایج اوّلیه هیچگونه حقّی برای داوطلبان ایجاد ننموده و پذیرش نهایی منوط به ارائه مدارک، موافقت دانشگاه و تأیید سازمان سنجش آموزش کشور می باشد و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان ضروری است.
متقاضیانی که جزو پذیرفته شدگان قطعی باشند نیازی به شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد نداشته و در صورت فراغت از تحصیل تا شهریور ماه سال ۹۵ می توانند وارد دوره کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر شوند. *لازم به ذکر است مدارک دوره های مجازی، نیمه حضوری یا غیر حضوری و نیز دانشگاه های غیرانتفاعی و دانشگاه های آزاد اسلامی واحد شهرستان ها و فارغ التحصیلان خارج از کشور برای ورودی بدون آزمون، مورد پذیرش نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا