پایان نامه رشته مدیریتپروژه مدیریت

دانلود پروژه تعیین کیفیت خدمات رسانی با مدل شکاف خدمات servqual

پروژه مدیریت: به کارگیری مدل servqual برای تعیین کیفیت خدمت رسانی

 

پروژه و پایان نامه مدیریت : کیفیت خدمات رسانی

بخشی از پروژه :
فهرست:

چکیده

فصل اول: کلیات

۱-۱-بیان مساله

۱-۲-اهمیت پژوهش

۱-۳-اهداف

هدف کلی

اهداف ویژه

۱-۴-سوالات پژوهش

هدف کاربردی

۱-۵-روش پژوهش

۱-۶-دامنه پژوهش

۱-۷-محدودیت ها

۱-۸-امکانات پژوهش

۱-۹- تعریف مفاهیم و واژه ها

کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی

ادراک مشتری از خدمت

ملموسات

امنیت و تضمین

همدلی

قابلیت اطمینان

مسئولیت پذیری

شکاف کیفیت از دیدگاه مشتری

فصل دوم: پیشینه تحقیق

مبانی نظری

ملموسات

اعتبار و روایی

پاسخگویی

امنیت و تضمین

و …

جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید.

———-

چکیده

زمینه :  با توجه به افزایش نقش سازمانهای خدماتی در عرصه های مختلف اقتصادی واهمیت موضوع کیفیت در عرصه های رقابتی موضوع کیفیت خدمات به عنوان یکی از اهرم های استراتژیک ومحورهای کلیدی در صحنه رقابت شناخته شده است واخیرا در بسیاری از تحقیقات مورد توجه مدیران وصاحبنظران قرار گرفته است. امروزه هر سازمانی چه دولتی وچه خصوصی بدون توجه به بهبود کیفیت خدمات خود نمی تواند در کسب و کار خود موفق باشد ودر واقع محکوم به نابودی می باشد.

هدف:  هدف از این تحقیق سنجش کیفیت خدمات با بکارگیری مدل شکاف کیفیت خدمات servqual در بیمارستان آموزشی درمانی کوثر قزوین بوده است.

روش:  این مطالعه از نوع توصیفی و کاربردی بوده است. پرسشنامه استاندارد serv qual به عنوان ابزار تحقیق استفاده شد.جامعه پژوهش بیماران بستری در بیمارستان کوثر در نظر گرفته شدند که حداقل ۲۴ساعت از زمان بستری آنها گذشته بود وبا استفاده از محاسبات آماری ۸۰ نفر از افراد جامعه پژوهش به عنوان نمونه انتخاب شدند.تجزیه وتحلیل نیز با استفاده از نرم افزار spssانجام شد.

نتایج:  طبق نتایج حاصل شده سطح سواد ، سن ، محل سکونت ،نوع بیمه ،وضعیت مراجعه وبخش بستری ارتباط معناداری با serv qual (ادراک- انتظار) نداشته اند.تنها از نظر سطح تحصیلات در بعد ملموسات اختلاف معناداری مشاهده شد.

نتیجه گیری:  کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان کوثر پاسخگوی نیازها و انتظارات بیماران نمی باشد. بخصوص در بعد ملموسات شکاف زیادی مشاهده گردید.برای حل این مشکل کیفیت این خدمات پیوسته باید مورد ارزیابی قرار گیرد تا بیمارستان به موقع از وجود مشکلات احتمالی در زمینه های نیروی انسانی ، تجهیزات ، تسهیلات و … مطلع گردد و در صدد رفع آن براید.

 

.

مشخصات پروژه :
عنوان فارسی: سنجش کیفیت خدمات با بکارگیری مدل شکاف کیفیت خدمات servqual در بیمارستان آموزشی درمانی کوثر قزوین
تعداد صفحات پروژه : ۵۵
مقطع علمی : 
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: دارد چکیده: دارد
مقدمه: دارد
تصویر: دارد
منبع: دارد سال پژوهش: —-
حجم فایل:  ۸۰ کیلوبایت
رشته های مرتبط با پروژه : مدیریت

.

خرید پروژه :
جهت خرید پروژه ” تعیین کیفیت خدمات رسانی با مدل شکاف خدمات servqual” بر روی دکمه خرید زیر کلیک نمایید

.

مطالب مرتبط:
دانلود پروژه و پایان نامه مدیریت

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

.

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– آیدی تلگرام پشتیبانی: collegeprozheh@

– تماس با واحد پشتیبانی: ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴

– ساعات تماس: ۹ صبح الی ۱۸ عصر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا