دانلود رایگان گزارش کارآموزی

دانلود رایگان گزارش کارآموزی بهداشت حرفه ای در کارخانه آبشار هنر ماکو

دانلود رایگان گزارش کارآموزی بهداشت حرفه ای در کارخانه آبشار هنر ماکو

. دانلود گزارش کارآموزی

————-

چکیده ای از مقدمه آغازین ” گزارش کارآموزی بهداشت حرفه ای در کارخانه آبشار هنر ماکو ” بدین شرح است:

با نگاهی کوتاه به گذشته ای نچندان دور و مقایسه آن با وضعیت فعلی می توان به اهمیت بهداشت حرفه ای در دنیای امروز بیشتر پی برد.

در نیمه اول قرن بیستم کارگران معدن آرسنیک و کبالت در اروپای مرکزی بعلت وجود مواد رادیو اکتیو در این معادن در اثر سرطان ریه در جوانی می مردند . در سال ۱۹۲۹ جمعا در این منطقه ۳۲۳ نفر کارگر معدن وجود داشته که از هر دو نفر یک نفر از سرطان ریه ، از هر سه نفر یک نفر از سل و از هر ده نفر یک نفر از سیلیکوز مرده اند . وضع سایر کارگران در دنیا از این معدنچیان بهتر نبود ، در انگلستان از هر ده نفر که با آسبست کار می کردند بعد از ده سال تنها یک نفر زنده می ماند و همگی آنها قبل‌از سی سالگی فوت شده اند . البته امروزه در سایه خدمات بهداشت حرفه ای این دورانهای سیاه سر آمده است، بااینحال‌هنوزبرای رسیدن به شرایط ایده آل در محیط های کاری تلاش زیادی نیازاست.
طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط سازمان ایمنی و بهداشت انگلستان ) ۰۴/۲۰۰۳HSE: ) به طور متوسط سالیانه ۶۰۰۰ نفر در اثر سرطانهای ناشی از کار جان خود را از دست می دهند . در طی سالهای ۲۰۰۱-۲۰۰۳ در انگلستان سالیانه بالغ بر ۲۳۰۰۰ نفر بعلت بیماریهای ناشی از کار به پزشک متخصص مراجعه کرده اند که از این تعداد ۸۰۰۰ نفر مشمول دریافت غرامت شده اند . همچنین در طی سال ۲۰۰۲ حدود ۲٫۳ میلیون نفر از بیماریهایی رنج می بردند که گمان می رود از شرایط کاری گذشته آنها ناشی می شود .
طبق آخرین آمار منتشر شده توسط وزارت کار آمریکا در سال ۱۹۹۸ در کل صنایع خصوصی امریکا در حدود ۱۰۴ میلیون نفر مشغول به کار بوده ند که میزان شدت حادثه بین آنها ۲/۶ بوده (به ازاء هر ۱۰۰ نفر کارگر ) در روزهای کاری از دست رفته ۹/۲ می باشد.

————-
مشخصات گزارش:
عنوان گزارش :   بهداشت حرفه ای در کارخانه آبشار هنر ماکو
قالب بندی :  word
قیمت : رایگان
 .

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید
    میشه لطف کنید گزارش کارآموزی بهداشت حرفه ای در صنعت کیک و کلوچه رو هم در این سایت قرار بدهید
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا