ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله N-REL چارچوب جامع بازاریابی رسانه های اجتماعی

ترجمه فارسی مقاله N-REL چارچوب جامع بازاریابی رسانه های اجتماعی 

مقاله ترجمه شده N-REL چارچوب جامع بازاریابی رسانه های اجتماعی مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی، بازاریابی و مدیریت کسب و کار می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی N-REL: A comprehensive framework of social media marketing strategic actions for marketing organizations

خرید ترجمه فارسی مقاله N-REL چارچوب جامع بازاریابی رسانه های اجتماعی 

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :   N-REL چارچوب جامع بازاریابی رسانه های اجتماعی 
 علیرغم کاربرد فزاینده و همیشگی رسانه های اجتماعی برای فعالیت های تجاری، تحقیقات پژوهشگران در مورد استراتژی بازاریابی رسانه ای اندک است و شرکت ها استراتژی های بازاریابی رسانه اجتماعی هدایت شده خود را توسط شهود و یا آزمون و خطا گسترش می دهند. این مطالعه یک چارچوب جامع را مطرح می کند که اقدامات استراتژیک بازاریابی رسانه ی اجتماعی را شناسایی و طبقه بندی می کند. چارچوب مفهومی اقداماتی را پوشش می دهد که  از دو بازاریابی معامله ای و رابطه ای حمایت می کند.

پژوهش حاضر همچنین استراتژی بازاریابی رسانه ی اجتماعی و اقدامات استراتژیک  را در زمینه ی نظریه ی سازمان  بازاریابی مطرح می کند و در مورد تاثیر ادغام رسانه های اجتماعی در مفهوم سازمان بازاریابی بحث می کند. این مطالعه بینش نظری ارزشمندی در مورد اقدامات بازاریابی رسانه ای  اجتماعی و استقرار استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در شرکت ها ارائه می دهد.  این تحقیق همچنین نکاتی در مورد چگونگی به حداکثر رساندن سود حاصل از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای سازمان های بازار محور و مشتری گرا ، فراهم می کند.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 N-REL: A comprehensive framework of social media marketing strategic actions for marketing organizations
 Despite the increasing and ubiquitous use of social media for business activities, scholar research on social media marketing strategy is scant and companies deploy their social media marketing strategies guided by intuition or trial and error. This study proposes a comprehensive framework thatidentifies and classifies social media marketing strategic actions. The conceptual framework covers actions that support both transactional and relationship marketing.

This research also positions social media marketing strategy and strategic actions in the context of the marketing organization theory, and discusses the impact of the incorporation of social media on the concept of marketing organization. The study offers valuable theoretical insight on social media marketing actions and the deployment of social media marketing strategies in companies. The investigation also provides hints about how to maximize the benefits from social media marketing for customer-oriented, market-driven organizations.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: N-REL: چارچوب جامع بازاریابی رسانه های اجتماعی، اقدامات استراتژیک برای سازمان های بازاریاب
عنوان انگلیسی:  N-REL: A comprehensive framework of social media marketing strategic actions for marketing organizations
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۲
سال انتشار : 2016 نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6418 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.24Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی، بازاریابی و مدیریت کسب و کار
مجله: مجله نوآوری و دانش – Journal of Innovation & Knowledge
دانشگاه: دانشکده مهندسی صنایع، مدیریت بازرگانی و آمار، دانشگاه Politecnica مادرید، اسپانیا
کلمات کلیدی:  رسانه اجتماعی ، بازاریابی رسانه اجتماعی، استراتژی بازاریابی، سازمان بازاریابی، نظریه سازمان بازاریابی ، N-REL، اقدامات بازاریابی رسانه اجتماعی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه نشده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی N-REL: A comprehensive framework of social media marketing strategic actions for marketing organizations

خرید ترجمه فارسی مقاله N-REL چارچوب جامع بازاریابی رسانه های اجتماعی 

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا