پایان نامه فنی مهندسی

دانلود پایان نامه انتقال حرارت خارجی اجزاء توربین

پایان نامه انتقال حرارت خارجی اجزاء توربین

جهت اخذ درجه کارشناسی

انتقال حرارت خارجی اجزاء توربین

بخشی از فهرست مقاله:

مقدمه
۲٫۱٫۱- سرعت خروجی محفظه احتراق و پروفیل های دما
۲٫۲- انتقال حرارت در مرحله های توربین
۲٫۲٫۱ – مقدمه
۲٫۲٫۲- استیج توربین موتور واقعی
۲٫۲٫۳- استیج توربن شبیه سازی شده
۲٫۲٫۴- اندازه گیری های انتقال حرارت تجزیه شده زمانی بر روی یک پره روتور
آزمایشات انتقال حرارت پره کسکید
۲٫۳٫۱- مقدمه
۲٫۳٫۳ – تاثیر آشفتگی جریان آزاد
۲٫۳٫۴- تاثیر زبری سطح
۲٫۳٫۵- انتقال حرارت پره کسکید آنولار
۲٫۴- انتقال حرارت پره کسکید
۲٫۴٫۱- مقدمه
۲٫۴٫۲ – آزمایشات شبیه سازی مسیر غیر یکنواخت
۲٫۴٫۳- پیش بینی های انتقال حرارت تحت تاثیر مسیر
۲٫۴٫۴ – تاثیرات مرکب آشفتگی جریان آزاد و مسیر ناپایدار
۲-۵ – انتقال حرارت دیوار انتهایی ایرفویل
۲٫۵٫۱- مقدمه
۲٫۵٫۲ – توصیف میدان جریان
۲٫۵٫۳ – انتقال حرارت دیوار انتهایی
۲٫۵٫۴ – انتقال حرارت نزدیک دیوار انتهایی
۲٫۵٫۵ – آزمایش و بررسی‌های وضعیت موتور
۲٫۵٫۶ – تاثیر زبری سطح
۲-۶- انتقال حرات نوک پره موتور توربین
۲٫۶٫۱ – مقدمه
۲٫۶٫۲ – میدان جریان ناحیه نوک پره و انتقال حرارت
۲٫۶٫۳ – انتقال حرارت نوک پره صاف
۲٫۶٫۴ – انتقال حرارت نوک پره شیار دار
۲-۷ – انتقال حرات ناحیه لبه هدایت‌کننده
۲٫۷٫۱ – مقدمه
۲٫۷٫۲ – تأثیر آشفتگی جریان آزاد
۲٫۷٫۳ تأثیر شکل لبه هدایت کننده
۲٫۷٫۴ – تأثیر مسیر ناپایدار
استروها‌ل
۲-۸ – انتقال حرارت سطح تخت

و… جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید.

————-

چکیده ای از مقدمه آغازین ”  پایان نامه انتقال حرارت خارجی اجزاء توربین ” بدین شرح است:

در این فصل ما بر روی تاثیر پارامترهای گوناگون و خصوصیات انتقال حرارت خارجی اجزاء توربین تمرکز می نماییم.پیشرفتها در طراحی محفظه احتراق منجر به دماهای ورودی توربین بالا تر شده اند که به نوبه خود بر روی بار حرارتی و مولفه های عبور گاز داغ تاثیر می گزارد.دانستن تاثیرات بار حرارتی افزایش یافته از اجزایی که گاز عبور می کند طراحی روشهای موثرسرد کردن برای محافظت از اجزاء امری مهم است.گازهای خروجی از محفظه احتراق به شدت متلاطم می باشد که سطوح و مقادیر تلاطم ۲۰تا ۲۵% در پره مرحله اول می باشد.مولفه های مسیر گاز داغ اولیه ،پره های هادی نازل ثابت و پره های توربین درحال دوران می باشد. شراعهای توربین، نوک های پره، سکوها و دیواره های انتهایی نیز نواحی بحرانی را در مسیر گاز داغ نشان می دهد. برسی های کار بردی و بنیادی در ارتباط با تمام مولفه های فوق به درک بهتر و پیش بینی بار حرارتی به صورت دقیق تر کمک کرده اند . اکثر برسی های انتقال حرارت در ارتباط با مولفه های  مسیر گاز داغ مدل هایی در مقیاس بزرگ هستند که در شرایط شبیه سازی شده بکار می روند تا درک بنیادی از پدیده ها را فراهم سازد. مولفه ها با استفاده از سطوح صاف و منحنی شبیه سازی شده اند که شامل مدل های لبه راهنما و کسکید های  ایرفویل های مقیاس بندی شده می باشد. در این فصل، تمرکز بر روی نتایج آزمایشات انتقال حرارت بدست آمده توسط محققان گوناگون روی مولفه های مسیر گاز خواهد بود.

————-
مشخصات مقاله:
عنوان کامل: بررسی انتقال حرارت خارجی اجزاء توربین
دسته: فنی مهندسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ۱۳۰
.
.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا