دانلود رایگاندانلود رایگان نمونه سوال

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی پرستاری

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی پرستاری

pdf سوالات ازمون استخدامی پرستاری

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی پرستاری

در این پست مجموعه سوالات مناسب استخدام رشته پرستاری در بخش تخصصی و عمومی جهت آزمون استخدامی رشته پرستاری توسط سایت کالج پروژه به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

دانشگاهها/دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هر ساله با برگزاری آزمونی اقدام به تامین نیروهای انسانی مورد نیاز خود می نمایند که نیروی پرستار هم جزو این دسته می باشد. نمونه سوالات گرد آوری شده شامل دروس تخصصی آزمون پرستاری می باشد که به رایگان در دسترس شما داوطلب محترم استخدام پرستاری قرار گرفته است.

همچنین لینک دانلود و خرید بسته ویژه نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی پرستاری در قالب PDF و WORD  مناسب متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی پرستاری در انتهای صفحه قرار داده شده است .

بسته نمونه سوالات استخدامی پرستاری شامل موارد زیر می باشد( بخشی از سوالات دارای پاسخنامه می باشند) :

  • نمونه سوالات پرستاری درس آناتومی  ۳۰  عدد
  • نمونه سوالات پرستاری درس فیزیولوژی  ۹۳۵  عدد
  • نمونه سوالات پرستاری درس فیزیولوژی  ۶۰  عدد
  • نمونه سوالات پرستاری درس بیوشیمی  ۷۹  عدد
  • نمونه سوالات پرستاری درس میکروبیولوژی  ۶۵  عدد
  • نمونه سوالات پرستاری درس انگل شناسی  ۴۰  عدد
  • نمونه سوالات پرستاری درس اپیدمیولوژی  ۱۷۰  عدد
  • نمونه سوالات پرستاری درس بهداشت جامعه  ۶۸  عدد
  • نمونه سوالات پرستاری درس بهداشت مادر و کودک  ۵۰  عدد
  • نمونه سوالات پرستاری درس بهداشت روان ۸۰  عدد
pdf سوالات ازمون استخدامی پرستاری :دانلود بسته ویژه نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی پرستاری در قالب PDF و WORD . بسته سوالات اختصاصی شغل پرستاری مناسب متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی پرستاری  :

آشنایی با رشته پرستاری

رشته پرستاری این روزها تبدیل به یکی از پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی گروه علوم تجربی شده است. در این مقاله سعی کردیم به طور کامل رشته پرستاری را معرفی کنیم تا شما داوطلبان بتوانید با چشم باز مسیر آینده خود را انتخاب کنید.

معرفی شغل یک پرستار :

پرستار یکی از اعضاء کلیدی در گروه مراقبت های بهداشتی و درمانی است. پرستار یک عضو مهم در تیم مراقبت بهداشتی است  و دارای نقشهای گسترده ای از جمله نقش مراقبتی، حمایتی، درمانی، هماهنگی ، مشورتی ، مدیریتی و تحقیقاتی می‌باشد. در تقسیم بندیهای آکادمیک، امروز ارزش پرستار خوب همطراز یک پزشک خوب قرار می گیرد. کار یک پزشک خوب موقعی به حد مطلوب می رسد که یک پرستار خوب و ورزیده مسئولیت بیمار او را بر عهده داشته باشد.

باید توجه داشت که وظیفه یک پرستار تنها مراقبت از بیمار در بیمارستان نیست بلکه یک پرستار با مراقبت از افراد در تمام مراحل زندگی آنها از پیشگیری از بیماری‌ها گرفته تا مراقبت در هنگام بیماری و توانبخشی پس از بیماری سروکار دارد.

بازارکار و درآمد رشته پرستاری

اگر می خواهید زود استخدام بشوید و شغل و حقوقتان تضمین باشد پرستاری بهترین رشته است. رشته پرستاری با وجود سختی های که دارد از یک بازارکار عالی برخوردار است از بین تمام رشته های کارشناسی تنها رشته ای است که بیکار ندارد (مگر اینکه کسی خودش نخواهد کار کند). درآمد یک پرستار بستگی به محل استخدام، پست های بیمارستان، ساعت شغلی و موقعیت جغرافیایی دارد. برخی گفته های حاکی از آن است که درآمد پرستار و پزشک بیمارستان اختلاف فاحشی با هم دارند که شاید خیلی عادلانه نباشد. از طرفی در مقایسه، درآمد پرستار در ایران با سایر کشورها بسیار متفاوت و کمتر می باشد که گاهی باعث مهاجرت پرستاران به خارج از کشور شده است.

پرستار می تواند در بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز درمانی، مراکز نگهداری سالمندان و کودکان دولتی و خصوصی کار کند. شرایط محیط کار پرستار بستگی به نوع مسئولیت و بخشهای بیمارستان و مراکز درمانی که در آن مشغول می باشد، دارد مثلا یک پرستار که در بخش اورژانس و یا پایگاه اورژانس بیمارستان کار می کند یا پرستاری که در بخش اطفال بیمارستان یا بخش داخلی و جراحی و یا ICU و CCU و یا اطاق عمل از نظر شرایط محیط کار با هم تفاوت دارند .

پرستار می تواند در بیمارستان براساس سطح تحصیلات ( کارشناسی ، کارشناسی ارشد، دکتری ) و سابقه کار، در پستهای پرستار شیفت ، سر پرستار ، سوپروایزر بالینی ، سوپروایزر کنترل عفونت ، سوپروایزر آموزشی و ریاست پرستاری بیمارستان مشغول به کار شود .همچنین می تواند به صورت پرستار خصوصی در منازل بیماران کار کند.

.

—————–
مطالب مرتبط:
دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی
دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 سوالات استخدامی پرستاری۹۸,دانلود سوالات استخدامی پرستاری ۹۷,سوالات استخدامی پرستاری ۹۶,نمونه سوالات استخدامی پرستاری سازمان سنجش,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی پرستاری با پاسخ پی دی اف, نمونه سوالات استخدامی پرستاری,دانلود رایگان سوالات استخدامی پرستاری ,۹۵دانلود نمونه سوالات استخدامی پرستاری با پاسخ,سوالات استخدامی پرستاری وزارت بهداشت,سوالات استخدامی پرستاری وزارت بهداشت ,سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۹۶ ,سوالات استخدامی پرستاری ۹۶ ,زمان آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۹۸ ,سوالات استخدامی وزارت بهداشت ۹۶ ,منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت ,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت ,رشته های استخدامی وزارت بهداشت ۹۶ ,منابع آزمون استخدامی پرستاری ,منابع آزمون استخدامی پرستاری ,منابع آزمون استخدامی پرستاری ۹۷ ,منابع آزمون استخدامی پرستاری ۹۸ ,بانک سوالات ازمون استخدامی پرستاری ,نمونه سوالات استخدامی پرستاری با پاسخنامه ,دانلود سوالات استخدامی پرستاری ۹۷ ,برای آزمون استخدامی پرستاری چی بخونم ,سوالات استخدامی پرستاری ۹۵ ,

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. سلام
    واقعا باید ازتون تشکر کرد بابت اینکه این سوالات رو رایگان به اشتراک گذاشتید و عنوان کردید که پاسخنامه ندارن
    تو خیلی از سایتای دیگه همینارو به دروغ با پاسخنامه میفروشن !

    1. به وسیله نرم افزار winrar فایل را از حالت فشرده خارج نمایید سپس با استفاده از برنامه Adobe Reader فایل هایی که فرمت pdf دارند را اجرا نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا