معرفی پايگاه های اطلاعاتی علمینگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال

ژورنال فایندر : یافتن مجله مناسب چاپ مقاله

چگونه لیست مجلات isi را پیدا کنیم

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

 آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال

.

.

امروز در کالج پروژه ، ابزار انلاینی( Journal Finder ) را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن می توانید مجلات معتبر isi و بخصوص مجلات مناسب جهت انتشار مقاله خود را بیابید

چگونه لیست مجلات isi را پیدا کنیم ,انتخاب ژورنال مناسب برای چاپ مقاله ,انتخاب ژورنال مناسب برای مقاله ,چگونه مقاله خود را در isi ثبت کنیم ,معرفی مقاله ,سایت جستجوی مقالات isi ,سایت تامسون برای مجلات isi ,انتخاب مجله مناسب ,چگونه مقاله isi بنویسیم ,انتخاب ژورنال مناسب برای چاپ مقاله ,انتخاب ژورنال مناسب برای مقاله ,کدام مقاله را در کدام ژورنال منتشر کنیم ,انتخاب مجله مناسب ,چگونه لیست مجلات isi را پیدا کنیم, چگونه مقاله خود را در isi ثبت کنیم ,ژورنال مقاله ,ابزارهای انتخاب ژورنال مناسب

 

پیدا کردن مجله ISI در بین مجلات الزویر

اگر شما می‌خواهید یک مقاله ISI در بین مجلات الزویر پیدا کنید باید به سراغ ژورنال فایندر الزویر بروید. شما باید پس از ورود به این سایت عنوان مقاله و چکیده آن را در بخش های مربوطه وارد کنید و در صورت نیاز حیطه موضوعی خود را نیز انتخاب نمایید. ژورنال فایندر الزویر کمک زیادی در پیدا کردن مجله ISI به شما خواهد کرد چرا که اطلاعاتی همچون ضریب تأثیر (ایمپکت فکتورمدت زمان مورد نیاز برای اکسپت و چاپ و همچنین درصد مقالات اکسپت شده را به شما می‌دهد.

ژورنال فایندر الزویر

 

یافتن مجله ISI در بین مجلات اسپرینگر

مجلات چاپ شده به وسیله انتشارات اسپرینگر جزو باکیفیت‌ترین مجلات دنیا محسوب می‌شوند. اگر دوست دارید که یک مجله ISI در بین مجلات اسپرینگر پیدا کنید باید به ژورنال فایندر اسپرینگر بروید. در این صفحه نیز شما باید چکیده مقاله خود را وارد کنید تا مجلات مرتبط به شما معرفی شود. این ابزار امکاناتی نظیر انتخاب مجله با ضریب تأثیر یا بدون آن و همچنین اوپن اکسس بودن مجله را به شما می‌دهد. همچنین ضریب تأثیر و دوره چاپ مجله نیز (ماهانه، فصلنامه و …) به شما ارئه می‌گردد.

ژورنال فایندر اسپرینگر

 

علاوه بر این دو ابزار که مختص جستجوی مجله در سایت‌های الزویر و اسپرینگر هستند برخی دانشگاه‌ها نیز چنین امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

https://www.edanzediting.com/journal-selector

.

.

مطالب مرتبط:
پایگاه های اطلاعاتی علمی و مجلات
آموزش مقاله نویسی (اصول نوشتن مقاله)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا