دانلود ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک فروشندگان زمان ترویج محصولات جدید
ترجمه فارسی مقاله مدیریت استراتژیک فروشندگان زمان ترویج محصولات جدید
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : مدیریت استراتژیک فروشندگان زمان ترویج محصولات جدید |
فروشندگان نقش محوری را در ترویج محصولات جدید بازی می کنند. بنابراین، مدیران باید از ساز و کارهای کنترل (یعنی کنترل مبتنی بر خروجی، کنترل مبتنی بر رفتار، و یا کنترل مبتنی بر دانش) که قادرند عملکرد فروش محصولات جدید را توسط فروشندگان شان بهبود بخشند آگاه باشند. افزون بر این، مدیران قادر به کمک به فروشندگان در انجام بهتر امور با برخورداری از یک جهت گیری بازار قوی نیز می باشند. ادبیات مربوط به اثرات مکانیسم های کنترل مدیریت فروش متناقض بوده و تا حال جهت گیری بازار در یک چارچوب کنترل مدیریت فروش گنجانیده نشده است.
مطالعه حاضر ۳۱۵ فروشنده تایوانی شرکت های الکترونیکی بازرگانی عمومی را با هدف کمک به ادبیات مدیریت فروش مورد پیمایش قرار داده است. نتایج نشان می دهند که کنترل های مدیریت فروش به صورت مستقیم می توانند بر نوآوری فروشندگان تاثیر بگذارند که این امر نیز به نوبه خود بر عملکرد فروش محصول جدید تاثیر می گذارد. با این حال، کنترل های مدیریت فروش نمی توانند به طور مستقیم بر عملکرد تاثیر بگذارند. افژون بر این، جهت گیری بازار می تواند به صورت مثبتی رابطه بین نوآوری فروشندگان و عملکرد فروش محصول جدید را تعدیل نماید. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Managing salespeople strategically when promoting new products |
Salespeople play a pivotal role in promoting new products. Therefore, managers need to know what control mechanism (i.e., output-based control, behavior-based control, or knowledge-based control) can improve their salespeople’s new product sales performance. Furthermore, managers may be able to assist salespeople in performing better by having a strong market orientation. The literature has been inconsistent regarding the effects of sales management control mechanisms and has not yet incorporated market orientation into a sales management control framework.
The current study surveyed 315 Taiwanese salespeople from publicly traded electronics companies with the aim of contributing to the sales management literature. The results show that sales management controls can directly affect salespeople’s innovativeness, which, in turn, affects new product sales performance. However, sales management controls cannot affect performance directly. Furthermore, market orientation can positively moderate the relationship between salespeople’s innovativeness and new product sales performance |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: مدیریت استراتژیک فروشندگان هنگام ترویج محصولات جدید – تلفیق جهت گیری بازار در یک چارچوب کنترل مدیریت فروش |
|
عنوان انگلیسی: Managing salespeople strategically when promoting new products – incorporating market orientation into a sales management control framework |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۹ |
سال انتشار : 2015 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 7287 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.87Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت بازرگانی و مدیریت استراتژیک |
|
مجله: مدیریت بازاریابی صنعتی – Industrial Marketing Management | |
دانشگاه: دانشگاه وست مینستر، استراتژی بازاریابی و کسب و کار، بریتانیا |
|
کلمات کلیدی: عملکرد فروش محصول جدید، کنترل مبتنی بر دانش یا دانش بنیان، جهت گیری بازار، نوآوری فروشنده | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.