دانلود ترجمه مقاله بازاریابی برای نوجوانان و نقش رنگ پوست، قومیت و جنسیت
ترجمه فارسی مقاله بازاریابی برای نوجوانان و نقش رنگ پوست، قومیت و جنسیت
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : بازاریابی برای نوجوانان و نقش رنگ پوست، قومیت و جنسیت |
نوجوانان در حال حاضر در حدود ۱۰%از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند و قدرت خرید قوی دارند. آنها گروهی از از چند فرهنگ می باشند که مصرف کنندگان قوی می باشند. جمعیت نوجوان با سرعت دوبرابر از جمعیت کلی آمریکا در حال رشد می باشند. و نرخ رشد بری نوجوانان اسپانیایی به میزان سه برابرر برای غیر اسپانیایی ها می باشد. این مقادیر خدمت باورنکردنی برای بازاریابان را جهت درک این که نوجوانان قصد خرید چه چیز را دارند را به وجود می آورد.
اعتقاد به این است که رنگ پوست یکی از ویژگی های مهم بوده و مشخص است که انتخاب محصول نوجوانان را تحت تاثیر قرار می دهد. این تحقیق نشان می دهد که تفاوت در انتخاب محصولات براسسا رنگ پوست و جنسیت و یا قومیت نوجوانان است. برای بازاریابی موثرتر در نوجوانان،شرکت ها باید بازار هدف خود را مشخص نموده و محصولات خود را براساس این ویژگی های ارائه کنند. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Marketing to Teenagers: The influence of Color, Ethnicity and Gender |
Teenagers currently make up about 10% of the U.S population and have strong buying power. They are the most multi-culturally diverse group of consumers. The teenager population is growing at twice the rate of the overall U.S. population and the rate of growth for Hispanic teens is three times the rate for non-Hispanics. These numbers represent incredible opportunity for marketers who must understand what drives teenagers purchasing decisions.
Color is believed to be an important feature and characteristic that influences teen’s product choices. This research shows that there is a difference in color choices for various products based on teen’s gender and or ethnicity. For marketing to teens to be most effective, companies must be clear about who their target market is and tailor their products with respect to color. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: بازاریابی برای نوجوانان: تاثیر رنگ پوست، قومیت و جنسیت |
|
عنوان انگلیسی: Marketing to Teenagers: The influence of Color, Ethnicity and Gender |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۱ |
سال انتشار : 2012 | نشریه: ابسکو – Ebsco |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 4581 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 558.28Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علوم اجتماعی |
|
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت اجرایی، جامعه شناسی، مردم شناسی و مدیریت کسب و کار (MBA) |
|
مجله: مجله بین المللی کسب و کار و علوم اجتماعی (International Journal of Business and Social Science) | |
دانشگاه: استاد بازاریابی گروه مدیریت بازرگانی دانشکده کسب و کار، دانشگاه Kutztown، پنسیلوانیا، ایالات متحده آمریکا |
|
کلمات کلیدی: بازاریابی-نوجوانان-رفتار مصرف کننده-انتخاب محصول براساس رنگ-گروه های قومی | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.