دانلود ترجمه مقاله آزمون سه مدل واسطه برای رابطه بین نوآوری شخصی و پذیرش تکنولوژی
ترجمه فارسی مقاله آزمون سه مدل واسطه برای رابطه بین نوآوری شخصی و پذیرش تکنولوژی
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : آزمون سه مدل واسطه برای رابطه بین نوآوری شخصی و پذیرش تکنولوژی |
درک محرکهای پذیرش تکنولوژی همچنان مشکل سازمانی مهمی است. پژوهش ما بر ویژگیهای رفتاری متمرکز است که مرتبط با پذیرش نوآوریهای تکنولوژیک هستند: نوآوری شخصی در IT . برای این کار، ما توسط سه مدل جایگزین مبتنی بر تئوری انتشار نوآوری ،تئوری رفتار برنامهریزی شده و منظری یکپارچه که اینها را ترکیب میکنند، مسیرهایی علّی را بررسی کردیم که بوسیله آنها این ویژگی بر هدفهای رفتاری تاثیر میگذارد. دادهها از ۱۹۶ مدیر بیمارستان در کره جنوبی جمعآوری شدهاند. نوآوری هدف، یک سیستم خرید الکترونیکی بود.
آزمون از طریق هر سه مدل منجر به میانجی کامل شد که نشان میدهد نواوری شخصی در IT پیش بینی کننده محکمی برای استفاده هدفمند از IT است، اما تاثیر خود را با جایگزین کردن واسطهها تحمیل میکند. چشم انداز یکپارچه ما شرحی کاملتر برای مکانیسمهای علّی فراهم میکند که نشان دهنده روابط و نیز بینشهای منحصربفردی است که نمیتواند با مدلی، تنها مبتنی بر یک تئوری بدست آید. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
An empirical test of three mediation models for the relationship between personal innovativeness and user acceptance of technology |
Understanding the drivers of technology adoption remains an important organizational problem. Our research focused on a personality trait that is relevant to the adoption of technological innovation: personal innovativeness in IT (PIIT). We examined the causal pathways by which this trait affects behavioral intention by testing three alternative models based on innovation diffusion theory, the theory of planned behavior, and an integrative perspective that combines them. Data were collected from 196 hospital administrators in South Korea.
The target innovation was an e-commerce purchasing system. Testing across all three models resulted in complete mediation, indicating that PIIT is a strong predictor of intended use of IT but it exerts its influence by altering the mediators. Our integrative perspective provides a more complete account of the causal mechanisms underlying the relationships as well as unique insights that cannot be obtained with a single theory driven model. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: آزمون عملی مدل های سه واسطه ای برای رابطه بین نوآوری شخصی و پذیرش تکنولوژی توسط کاربر |
|
عنوان انگلیسی: An empirical test of three mediation models for the relationship between personal innovativeness and user acceptance of technology |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۹ |
سال انتشار : 2013 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 8999 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.07Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت منابع انسانی، نوآوری تکنولوژی و مدیریت بازرگانی |
|
مجله: مدیریت و اطلاعات – Information & Management | |
دانشگاه: دانشکده مدیریت بازرگانی، دانشگاه تگزاس پان آمریکایی، ایالات متحده آمریکا |
|
کلمات کلیدی: نوآوری شخصی، PIIT، مدل پذیرش فناوری، انتشار نوآوری، فناوری سلامت، واسطه، پذیرش فناوری اطلاعات | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت عدد درج شده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.
.