دانلود ترجمه مقاله سیستم تحلیل و وضوح تیکت : STAR
ترجمه فارسی مقاله سیستم تحلیل و وضوح تیکت : STAR
.
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی STAR: A System for Ticket Analysis and Resolution |
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : سیستم تحلیل و وضوح تیکت : STAR |
در محیط های خدمات فناوری اطلاعات در مقیاس وسیع و پیچیده، یک رویداد مشکل ساز به عنوان تیکت ثبت شده است و شامل خلاصه تیکت می باشد (وضعیت سیستم و شرح مشکل).مدیران سیستم زمانی که (مشکل) چنین تیکت هایی برطرف می شوند، به توصیف گام به گام وضوح (تفکیک) می پردازند. رویدادهای خدمات مکرر به احتمال زیاد با استنباط تیکت های تاریخی مشابه حل می شوند. با در دسترس بودن پایگاه داده های بسیار بزرگ تیکت ، می توانیم سیستم خودکاری برای توصیه ی بهترین وضوح (تفکیک) مرتبط برای خلاصه تیکت داده شده داشته باشیم.
در این مقاله، ابتدا چالش های تحلیل تیکت در جهان واقعی را شناسایی کرده و چارچوب یکپارچه ای برای کنترل کارآمد آن چالش ها گسترش می دهیم. این چارچوب در وهله ی نخست کیفیت وضوح (تفکیک) تیکت را با استفاده از مدل رگرسیون که بر اساس ویژگی های دقیقی طراحی شده اند، تعیین می کند. تیکت ها، به همراه امتیازات کیفیت بدست آمده از تعیین کمیت کیفیت وضوح مورد استفاده قرار می گیرند تا مدل رتبه بندی شبکه عصبی عمیقی را آموزش دهد که امتیازات جفت های خلاصه تیکت و وضوح را به عنوان خروجی ایجاد کند. این مدل رتبه بندی به ما این امکان را می دهد که کیفیت وضوح در تیکت های تاریخی را به عنوان اهرم مورد استفاده قرار دهیم درست زمانی که وضوح برای تیکت حادثه آتی توصیه می شود. بعلاوه، بردارهای ویژگی نشات گرفته از مدل رتبه بندی عصبی عمیق می تواند به طور موثری در دیگر وظایف تحلیل تیکت مانند طبقه بندی و خوشه بندی تیکت مورد استفاده قرار گیرد. چارچوب پیشنهادی به طور گسترده با مجموعه داده های جهان واقعی ارزیابی می شوند. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
STAR: A System for Ticket Analysis and Resolution |
In large scale and complex IT service environments, a problematic incident is logged as a ticket and contains the ticket summary (system status and problem description). The system administrators log the step-wise resolution description when such tickets are resolved. The repeating service events are most likely resolved by inferring similar historical tickets. With the availability of reasonably large ticket datasets, we can have an automated system to recommend the best matching resolution for a given ticket summary.
In this paper, we first identify the challenges in real-world ticket analysis and develop an integrated framework to efficiently handle those challenges. The framework first quantifies the quality of ticket resolutions using a regression model built on carefully designed features. The tickets, along with their quality scores obtained from the resolution quality quantification, are then used to train a deep neural network ranking model that outputs the matching scores of ticket summary and resolution pairs. This ranking model allows us to leverage the resolution quality in historical tickets when recommending resolutions for an incoming incident ticket. In addition, the feature vectors derived from the deep neural ranking model can be effectively used in other ticket analysis tasks, such as ticket classification and clustering. The proposed framework is extensively evaluated with a large real-world dataset. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: STAR: سیستمی برای تحلیل و وضوح (تفکیک) تیکت |
|
عنوان انگلیسی: STAR: A System for Ticket Analysis and Resolution |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۴ |
سال انتشار : 2017 | نشریه: ACM |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 8629 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 2.36Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات |
|
گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی نرم افزار و مدیریت سیستم های اطلاعات |
|
مجله: کنفرانس بین المللی کشف دانش و داده کاوی – International Conference on Knowledge Discovery and Data Mining | |
دانشگاه: دانشگاه بین المملی علوم کامپیوتر میامی، ایالات متحده آمریکا |
|
کلمات کلیدی: مدیریت خدمات IT، وضوح (تفکیک) تیکت، مدل خط(جمله)، شبکه عصبی پیچیده (کانولوشن) | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است | |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است |
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی STAR: A System for Ticket Analysis and Resolution |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات کامپیوتر با ترجمه فارسی دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.